Admiral1 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Ja, det er jo 523i vi egentlig skulle hatt Med manuell. Det får bli neste gang. Jeg stiller meg dog undrende til "vibrasjoner", Fredrik 90, det kan jeg ikke si jeg opplever i min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Alle motorer vibrerer. Jeg syntes feks ikke min r6 diesel vibrerer, men etter at jeg kjørte en e39 r6 bensin, så var det som å komme inn i en tørketrommel! Dog så forsvant den følelsen ganske fort igjen... Men veldig mye avhenger av hvor mange biler man har prøvd å hvor nøye man følger med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Ja, det er jo 523i vi egentlig skulle hatt Med manuell. Det får bli neste gang. Jeg stiller meg dog undrende til "vibrasjoner", Fredrik 90, det kan jeg ikke si jeg opplever i min. Har du forsøkt F10 med sekser diesel? Jeg har kjørt F10 med alle motorversjonene bortsett ifra V8 bensin og rekkefirer bensin (har kjørt F30 328I og F22 120I) og det er ikke tvil om at den som går minst kultivert her er rekkefirer diesel Noe annet hadde i såfall vært veldig rart da en rekkefirer diesel vil være den minst kultiverte motoren om man sammenliknet denne med rekkesekser diesel, rekkefirer bensin og rekkesekser bensin. Når det er sagt så er denne firer dieselen i 520d veldig stille og fin til å være en firer diesel, har kjørt en del med Volvo og VAG sine firer dieseler og der rakler og vibrerer der i ett sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Admiral1 Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Jojo, klart jeg skulle hatt 100 til på konto, da hadde det blitt 525d. Men jeg ville ikke belåne bilen, derfor grense på pris. Heller F10, enn 525d med gammelt chassis. Jeg kommer fra 09 E220CDI og sammenlikner med nærmeste konkurrent. BMW maskinen knuser 2012, E220CDI i vibrasjon og lyd. Dette var valgene mine Jeg mener jeg valgte rett. Avantgarde er lave og harde. Ville ha myk cruisebil denne gangen, derfor 5-er uten M. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Skal nok få prøvekjørt begge motorene før et eventuelt kjøp! Har kjørt en del E39 med R6 bensin, det var komfort i særklasse, uten vibrasjoner og alt mulig ulyder, bortsett ifra at rattet og pedalene føltes litt harde ut. Prøvekjørte også en 740D 2011 modell og den var helt vibrasjonsfri (det er vel samme motor som 525 / 530d?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå