Andres Bjella Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Jeg har en 2009 modell E81 og har lurt litt på om jeg skal installere et par subwoofere under setene. Noen som har gjort dette før og kan si noen om hva som må gjøres? Har standard business radio anlegget fra bmw nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Du har nok allerede subwoofere under setene, men de er ikke det helt store. Det finnes utallige løsninger her, og du vil finne mye om du leter rundt (du kan gjerne søke etter e82, og forsåvidt også e9x 3-serie da disse er like når det kommer til dette), så det kommer litt an på hva du vil oppnå, hvor mye du vil bruke og hvor mye jobb du vil legge i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Det finnes plug-and-play erstatninger som selges hos for eksempel bilradiospesialisten.no, men jeg har ingen erfaring med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Bassbrothers.no selger også noen høytalere som er plug n play, disse er billigere i kost men laget av helix under et annet navn. Holder på me research ang samme selv nå for å oppgradere alt av stereo. Hva tenker du å bytte? Jeg har en del erfaring ang dette. Har du org forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå