Chrdoffen Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Skrevet Mars 9, 2015 ååh? På golfen min måtte man "egentlig" av med støtfangeren, så fikk dette gjort på verksted hvor jeg fikk en fast pris før de begynte arbeidet!. stakkars polakken ødela 2-3 lyspærer på de 2 timene han sto der men til DRL, regner med at dette vil være lovlig i Norge, og når det blir mørkt vil det dimme tilbake til vanlige xenon nærlys?
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2015 Skrevet Mars 9, 2015 Ja, det er riktig. Koder du inn US DRL til din bil vil det fungere på samme måte med de som har angel eyes / coronaringer som DRL. En ting som er verdt å merke seg er at dersom du bruker parklys vil DRL fortsatt lyse med disse. DRL slukker først når xenonlysene tennes og er da som en hvilken som helst vanlig europeisk E60/E61 før facelift. SweetBMW reagerte på dette 1
SweetBMW Skrevet Mars 10, 2015 Skrevet Mars 10, 2015 ååh? På golfen min måtte man "egentlig" av med støtfangeren, så fikk dette gjort på verksted hvor jeg fikk en fast pris før de begynte arbeidet!. stakkars polakken ødela 2-3 lyspærer på de 2 timene han sto der men til DRL, regner med at dette vil være lovlig i Norge, og når det blir mørkt vil det dimme tilbake til vanlige xenon nærlys? Ja men det er VAG vettu. E60 er noe annet. Fort gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå