DieselVegard Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 (endret) Har en ulyd i kupevifita mi. Trodde først det var takstativet som gjorde at det plystrer. Det høres nøyaktig ut som vindsus. Noen som vet hva dette er? Et dårlig lager? Noe som ligger feil i luftkanalene? BMW Bergen, der jeg kjøpte bilen mener at lite væske på ACen kan gjøre dette, men det høres jo rett og slett utrolig usannsynlig ut. Sitat:"Jeg har pratet litt med verkstedet og de kom med noen tips. Når det gjelder lyd fra klimaanlegg så kan dette tyde på at det er for lite klimagass på anlegget og lyden kan komme av at systemet jobber tungt grunnet lite gass." Mulig? Endret Mars 13, 2015 av DieselVegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Ingen? Har hørt om fler som har hatt dette problemet nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Høres ut som en fugl som sittet inni ventilasjonen? Jeg hadde dette i min gamle E91. Kom kun hvis jeg svingte brått. Byttet inn bilen før jeg fikk fikset det. Blir vel fix som dette: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f169/e90-e91-e92-e93-noisy-blower-fan-removal-lubrication-t92159/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mek Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Ganske vanlig med lyd fra kupevifte på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Ved ulyd i kupevifte kommer en kvitrelyd, som en fugl som plystrer inni dashbordet. Du sier at det høres ut som vindsus, da kan det type på at det er lite gass på AC-anlegget. Slik som verkstedet sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MadMax! Skrevet Juni 13, 2018 Share Skrevet Juni 13, 2018 Jeg har en lyd i min E91 2011-mod som kan minne om en slags svak "ristelyd" som kommer fra under panelet på i midten av dashbordet (på oversiden). Jeg trodde første det kunne være høyttaleren som sitter der som hadde tatt kvelden, men lyden er der uten at anlegget er på også. Kan dette være kupeviften? har hatt bilen på AC-service nylig, så det er ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode-m-tech Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 Har suselyd i min 728 også, er stille men fra 60-70 km i timen så suser d veldig i ventilasjons anlegget. kan nesten høres ut som det ligger en bie der air conditionen er svak så rimelig sikker det er tomt for gass. for prøve det først da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 19, 2018 Share Skrevet Juni 19, 2018 Lager det suse lyd uten at AC er på da? ... isåfall defekt vifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå