Gå til innhold

E87 style 63 x5 felger

mstenbrenden
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror 9 tommer blir for bredt foran. Mulig det går med mye dekkstrekk. Problemet på 1-serien er at du ikke kan valse og trekke forskjermen på noe enkelt vis, siden frontfangeren (i plast) begynner nesten midt oppe på skjermen. 10 tommer bak krever nok også litt valsing.

X3-felgene style 145 passer bedre. Ikke helt like, men samme stilen. Disse er 8.5x19 ET46 og 9.0x19 ET51 og skal være mulig å få lurt innunder skjermene med riktig dekkdimensjon. Jeg synes disse ser veldgi bra ut på 1-serien, og det er ekstremt få biler som har disse felgene. Har lagt inn et bilde under.

Spørsmålet er bare om du vil ha 19-tommere. Jeg hadde tenkt det selv inntil jeg prøvekjørte en 1-serie med 19-tommere. Det ble veldig stumpete. Du vil også "måtte" senke bilen, fordi den vil se høy ut, selv med M-understell når du får på 19-tommere. Og husk at med 8.5-tommer foran vil du sannsynligvis ikke få plass til vanlige coil-overe fordi felgen tar borti fjærbeinet. (Og bruker du spacer kommer felgen for langt ut).

bmw1erwheels_zpsls1ovwtw.jpg

Style 145. 

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å benytte style 63-felgene på 1-serie, men man er avhengig av smale dekk og litt "flaks". Er flere som har dette rundtom, og du finner litt tips på f.eks. babybmw.net og 1addicts.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...