mstenbrenden Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Hei Jeg er nye på forumet og så et bilde av en 1 serie med dette på . Vet noen om dette vil passe ? Muligheter for å få det til å passe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Har du søkt på Google bilder? Endret Mars 14, 2015 av Krika Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Jepp Så er tøft bilde men vet aldri hva som er gjort med bilen eller felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Jeg tror 9 tommer blir for bredt foran. Mulig det går med mye dekkstrekk. Problemet på 1-serien er at du ikke kan valse og trekke forskjermen på noe enkelt vis, siden frontfangeren (i plast) begynner nesten midt oppe på skjermen. 10 tommer bak krever nok også litt valsing. X3-felgene style 145 passer bedre. Ikke helt like, men samme stilen. Disse er 8.5x19 ET46 og 9.0x19 ET51 og skal være mulig å få lurt innunder skjermene med riktig dekkdimensjon. Jeg synes disse ser veldgi bra ut på 1-serien, og det er ekstremt få biler som har disse felgene. Har lagt inn et bilde under. Spørsmålet er bare om du vil ha 19-tommere. Jeg hadde tenkt det selv inntil jeg prøvekjørte en 1-serie med 19-tommere. Det ble veldig stumpete. Du vil også "måtte" senke bilen, fordi den vil se høy ut, selv med M-understell når du får på 19-tommere. Og husk at med 8.5-tommer foran vil du sannsynligvis ikke få plass til vanlige coil-overe fordi felgen tar borti fjærbeinet. (Og bruker du spacer kommer felgen for langt ut). Style 145. Endret Mars 14, 2015 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Det er mulig å benytte style 63-felgene på 1-serie, men man er avhengig av smale dekk og litt "flaks". Er flere som har dette rundtom, og du finner litt tips på f.eks. babybmw.net og 1addicts.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mstenbrenden Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Hmm ble ikke serlig klokere. Ja jeg vil helst ikke bruke coilovers men har selvfølgelig m sport . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå