icemanM5 Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 (endret) Noen som vet om det er mye jobb å ettermontere Head Up Display på min 05.mod E61 530d..? Og evt konkret hva jeg trenger for å evt gjøre dette...? Endret Mars 15, 2015 av icemanM5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Du trenger hud seff. Fiber kabel. Kontakter. Pinner. Og vilje. Jeg har gjort dette. Største jobben er å skjære ut i dashbordet. icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Her er DIY. Riktignok på tysk, men du skjønner tegningen. Her er min deleliste for dette, kan være ukomplett da det er en stund siden. icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2015 Fy faen, det der så drøyt ut..... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 Ligger noen bilder av prosessen i tråden om bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Fy f...for en prosess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå