Freakshow Skrevet April 25, 2015 Share Skrevet April 25, 2015 Har lett på ebay jeg å, men finner ikke til touring... det er vel fordi touring aftermarket bakfanger aldri har blitt laget så vidt som jeg har fått med meg så du må nok se om du finner en brukt eller kjøpe ny gs har jo kampanje på de nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 25, 2015 Forfatter Share Skrevet April 25, 2015 det er vel fordi touring aftermarket bakfanger aldri har blitt laget så vidt som jeg har fått med meg så du må nok se om du finner en brukt eller kjøpe ny gs har jo kampanje på de nå Finnes glassfiber m-tech kopi på ebay, m-tech touring fanger får man kunn taki orginal... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 26, 2015 Share Skrevet April 26, 2015 Har lett på ebay jeg å, men finner ikke til touring... Bare søk med jevne mellomrom. Jeg hadde søkt BMW e46 touring m rear bumper mange ganger, så kom jeg til å tenke på at stasjonsvogn også heter estate, så søkte bmw e46 estate m rear bumper og wips! Der var den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 Hvor fikk du tak i den leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Hvor fikk du tak i den leppa? Kjøpte den på ebay, men troll Tuning har samme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 27, 2015 Share Skrevet April 27, 2015 (endret) Mulig jeg ikke følger godt med, men har du link til hvor du kjøpte magneter?? Endret April 27, 2015 av NA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Mulig jeg ikke følger godt med, men har du link til hvor du kjøpte magneter?? http://www.magnordic.com/shop/frontpage.html Her har du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Da var bilen godkjent med senkesett! Så da blir det å valse hjulbuene bak maks i kveld! har også fått sparklet og lakert bagasjen, men må ha på mer klar lakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 gratulerer med godkjenning! ^^ ikke vals så mye at du tar den kanten med deg det ekke pent! >.< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallvarr Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Bare søk med jevne mellomrom. Jeg hadde søkt BMW e46 touring m rear bumper mange ganger, så kom jeg til å tenke på at stasjonsvogn også heter estate, så søkte bmw e46 estate m rear bumper og wips! Der var den Ja jeg prøvde på det samme, fant fortsatt ingenting.. blir vel å kjøpe på koed Gratulerer med godkjent senk, strøken touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Ja jeg prøvde på det samme, fant fortsatt ingenting.. blir vel å kjøpe på koed Gratulerer med godkjent senk, strøken touring! Ring rundt på forskjellige bilopphøggeri! Hør om dem har:) søk på nbf.no og finn del! Får du taki på huggeren betaler du halvparten av det du må betale på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Ja jeg prøvde på det samme, fant fortsatt ingenting.. blir vel å kjøpe på koed Gratulerer med godkjent senk, strøken touring! Ring rundt på forskjellige bilopphøggeri! Hør om dem har:) søk på nbf.no og finn del! Får du taki på huggeren betaler du halvparten av det du må betale på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 sorry for lite oppdates, vert opptatt med unge osv... men nå kommer det noen bilder! speilene og dørhåndtakene skal lakkes ferdig på mandag, så blir vell montering snart! var på Bmw CCN treff og street meet i elverum, men glemte kameraet i bilen.... HenrikSolberg og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 Kule bilder! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå