Gå til innhold

Hagen´s Bagged e46! TRENGER DELER! SNART OMS!

Share

Anbefalte innlegg

Skulle hatt den litt mer ned....

Men er lei av og kjøre idiotisk sakte over fartsdumper og grus veier....

Skal høre litt rundt om det, prisen er ikke så ille.... Har jo bare en 316 så om det er bedre å kjøre med coils spiller ikke så mye rolle egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med flesteparten her, greit det er dyrt med luft men herregud tenk så mye enklere? som du selv sier skal du over en grusvei eller en jævla farthumpel som vi har nok av i lande her! så er det jo bare et klikk (eller to?) så er bilen høy nok til at du kan kjøre normalt plasser det er ikke fult så bra vei!

men samtidig som jeg har snakka med deg om før så syns jeg det er bortkasta og bruke så mye penger på en 316/18 :P

personelig ville jeg nok handla meg ny stasjonsvogn med større motor og hevet alle delene over! :)
men hvis du mener du kommer til å beholde denne og eventuelt bygge større motor senere så støtter jeg deg! go for air! :D mye mere praktisk en coilovers! :P
hadde handla det jeg også hadde lomeboka tillatt det :P men det gjør den ikke for øyeblikket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med flesteparten her, greit det er dyrt med luft men herregud tenk så mye enklere? som du selv sier skal du over en grusvei eller en jævla farthumpel som vi har nok av i lande her! så er det jo bare et klikk (eller to?) så er bilen høy nok til at du kan kjøre normalt plasser det er ikke fult så bra vei!

men samtidig som jeg har snakka med deg om før så syns jeg det er bortkasta og bruke så mye penger på en 316/18 :P

personelig ville jeg nok handla meg ny stasjonsvogn med større motor og hevet alle delene over! :)

men hvis du mener du kommer til å beholde denne og eventuelt bygge større motor senere så støtter jeg deg! go for air! :D mye mere praktisk en coilovers! :P

hadde handla det jeg også hadde lomeboka tillatt det :P men det gjør den ikke for øyeblikket :P

Er ikke så dyrt som folk skal ha det til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig fått somlet meg til å skrive litt her igjennd! :D byttet veivhusventilasjon og valvotonic motor i dag, uten hell.. motoren høres ut som en disel....   på torsdag tenkte jeg å senke bilen litt til! :D ble kansje litt for mye... kveldet fangeren på tur til jobb... så blir bestilt ny fanger når lønna kommer! :D

siden mange på fb klaget på att bilen var høy i rumpa... så måtte camberen stilles og justert i bunn :D

post-71657-0-83399900-1434224222_thumb.j

post-71657-0-41783000-1434224286_thumb.j

post-71657-0-88903600-1434224354_thumb.j

post-71657-0-91874300-1434224429_thumb.j

post-71657-0-73359500-1434224507_thumb.j

post-71657-0-99687800-1434224574_thumb.j

post-71657-0-69376800-1434224648_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...