HenrikSolberg Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Skjedd noe nytt Marhag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Skjedd noe nytt Marhag? har desverre skjedd lite om dagen nå : / jobber veldig mye og da blir det mindre tid til bilen akkuratt nå :/ men om 1 mnd kommer det til å skje mye røper ingen ting enda om noen har tips til nye felger er det bare å rope ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 har desverre skjedd lite om dagen nå : / jobber veldig mye og da blir det mindre tid til bilen akkuratt nå :/ men om 1 mnd kommer det til å skje mye røper ingen ting enda om noen har tips til nye felger er det bare å rope ut! Hva med GS D22? De er jo helt råe på E46 Touring med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 Du vil ikke selge rondellene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 men om 1 mnd kommer det til å skje mye Hmm. Hellakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 Syns du kan senke snart jeg Hagen haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Hmm. Hellakkering? blir hel lakering ja:D wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Syns du kan senke snart jeg Hagen haha må senke mer bak.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Du vil ikke selge rondellene dine da? neinei gal du! Hva med GS D22? De er jo helt råe på E46 Touring med senk blir for standar :/ må ha 3delte eller noe med mye concave : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 blir hel lakering ja:D Uu, spennende! Vil du avsløre noe farge enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 blir vel lakering opp i orginal farge? jeg og marius snakka om en farge som hadde blitt spektakulær! men det skjer nok desverre ikke! =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 hel lakkering? er ikke lakken strøken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 hel lakkering? er ikke lakken strøken da smått med riper og fargeforskjeld på fangere osv... bilen blir en liten nøyanse lysere ikke mye men skal bli merkbart har litt rust i ene buen bak og over baklykta... blir ikke pent og flekke på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Da så er svak for svarte bimmere.. så må nesten spørre, du har ikke vurdert å lakke til svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Skulle jeg lakkert min ville jeg valgt rebel blue (Volvos farge) eller knall rød! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå