Skårholen Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Burde ikke ha gått så mange KM i forhold til prisen de koster rundt 6k nye fra butikk så. Men følg med på facebook, pleier å være endel billige turboer på tuning deler sia der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 Har funne ein precision 6266 turbo no til 6k ka meine folk om den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Det tenker jeg vil være ganske ålreit, i forhold til hvor mye hk du kan hente ut er den nok litt stor. Men du vil nok få god spool-up uansett pga sylindervolumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Tru den passe ypperlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 Har fott lakka insuge og komm seg veldig kor kjøpte du topppakningen din Viggo? Går da ant og bruka boltene opp igjenn eller er da best og kjøpa nye ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 16, 2015 Share Skrevet April 16, 2015 Er vel strekkbolter, så om du klarer og oppdrive hvor lange disse er nye. Så kan du måle de du har for de kan strekke seg litt men ikke altfor mye. Men er du usikker på hvor mange ganger toppen er dratt til osv så for all del skift, koster ikke så mye uansett. Du kan også reise på f.eks tools og kjøpt 12.9 bolter men disse koster litt mer samt at de må etterdras, men til gjengjeld så holder de enda litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 hvilken topp pakning tenker du å kjøre? Mls eller cooper? får kjøpt hos cylmo, ksr.no eller pure-pf.com(ppf) Anbefaler på det sterkeste å kjøpe arp bolter, hvis ikke vil du få problemer med at toppen løfter seg. De originale strekkboltene bør byttes, arp kan gjenbrukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Flott bil og fett prosjekt! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 Har funne ein precision 6266 turbo no til 6k ka meine folk om den ? Den er ca som min pte 6262 og den fungerer kjempebra spooler opp litt før turboer som er rata lavere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Juni 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2015 uppdate folkens!! har endelig fott turboen jekk for ein presicion 6266 etter ein litt long venteperiode. har også fott meg intercooler (3") og fått denn montert på . studerte litt på grenrøyre her ein dag så såg er att flensane der va møøk skeive så eg tok det med på jobb og planfreste det få no er da litt skraping av penga til og kjøpa arp studs og athena topp pakning bilder: viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juni 15, 2015 Share Skrevet Juni 15, 2015 se her ja, dette blir knall bra ka eksos hus kjører du foresten? har en litn annbefaling når det gjelder eksosmanifold, eksoshus og down pipe. jeg så meg lei på denne forbanna eksosbandasjen som forsåvidt ser ok ut ei stund, så jeg brukte en trivelig kar i surnadal å fikk mitt ceramic coatet. jeg synes det ser bedre ut pluss at det skal fungere bedre enn bandasje. var og greie priser, sier ikke du skal gjøre dette men værdt en titt http://www.ceramiccoating.no/ stå på videre og oppdater ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 Takk for tebakemediger Det blei 82ar det var vel den største som var til t3 flens meiner eg den "lakken" virka litt intresann ut å prøve Et lite motivasjons bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutis Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 I dag har eg fott sveist ferdig trykk røyro og fonne ein ny og bedre plass til cooleren sån att eg ikkje trenge kappa fangeren i 3000 beta for og få plass til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 detta blir knall det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Vband har de faktisk på biltema, vet ikke om de er brukbare men vil da tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå