Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Er det noen her inne som har erfaring med dette om det faktisk er plass i en F30 til en barnevogn? Og det uten og legge ned seter selvfølgelig Om noen har erfaring eller vet om noen som har gjerne post bilder av bagasjerommet! Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Du får plass til en sofa i en mini om man vil...avhengig av sofastørrelsen.... StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Å nei sier du det... men nå var det ikke en sofa jeg lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Men du må lese mellom linjene...og spørre deg selv... "hvilken barnevogn må jeg kjøpe" Vi kjøpte Emmaljunga classic ett eller annet mondial...Den passa IKKE i noen sedaner... Ei heller i E65...Så da måtte jeg over på stasjonsvogn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Hehe joa det er sant. Vi har kjøpt en Emmaljunga edge duo så da er vel jeg kansje på samme bane som dere at jeg må se etter ny stv når jeg får solgt den jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Prøvde vår vogn i en E61 og den passet ikke inn når den var delt i to og lå ved siden av hverandre. Den passet dog rett inn i E klassen og E klasse blei det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Hmm ja vi har samme bare et annet understell Så da blir det en fin jakt etter bil når den tiden kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Har Emmaljunga city cross. det er vel bortimot den mest kompakte kombivognen man får. Den går fint baki E60 uten demontering. Og da er det bra plass rundt til annen bagasje. I en F30 må den nok deles i to, men det bør gå helt fint. (Emmaljungavognen får plass, i to deler, i en E92 også. Det har jeg prøvd). For større vogner kan det nok bli litt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Takk for svar BB79 ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 (endret) Vi Har Emmaljunga Edge Duo, og den går baki E39 touring med delene ved siden av hverandre, men det går ikke F31 og E39 sedan pga hjulhus som bygger mer innover i bagasjerommet Endret Mars 20, 2015 av GeRo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Har hatt emmaljunga city cross og har Mountain buggy urban jungle, 2x12 basskasse, verktøy, varer og alt mulig egentlig. Alt går baki en e39 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 City Cross går fint inn i både e61 (både på tvers og langs) og e81/e87 1-serie, men i sistnevnte er det ikke plass til så mye annet. Fikk den ikke inn i e46 coupé, men prøvde heller ikke så mye, så mulig det går om man gjør det "rett". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Tar der av hjul og sånt eller er det "rett inn"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Jeg trenger ikke å ta av hjulene i noen av bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå