Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Kan bekreftes. City Cross går baki E87 (1-serie) i ett stykke. Men da må platen bort, og det er null (bokstavlig talt) bagasjeplass igjen. Arne-Marius Brandsæter reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Jeg har ikke fått den i uten å ta av bagen, men jeg får til å sette baggen på plass igjen etter at vognen er i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 BB79 og awt er det mulighet for og få et bilde med vogn i bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 (endret) 1-serien vår er solgt, og jeg tok aldri bilde. Men når jeg ser på awt sitt bilde, så har han en del remedier liggende i "hyllen" på understellet, hvilket ser ut til å hindre vognen å klappe helt sammen. "Tom" vogn var en forutsetning for å få den inn i ett stykke hos oss. Evt ting som lå under, måtte hives oppi bagen. Oppsummert fungerer faktisk 1 serie om man kun har ett spedbarn. Men den blir for trang når man må over på større seter. Da blir passasjersetet foran ubrukelig. Endret Mars 21, 2015 av *BB79* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 (endret) Ok så barnesete plassen i bilen er "ubrukelig" når barnet blir eldre og skal ut av første stolen? Vi venter barn nå i april Og merkelig nok så har jeg tenkt til og prøve og selge min e61 for og kjøpe nyere bil for og få en billigere mnd avgift mtp lån og forsikring hehe Endret Mars 21, 2015 av Arne-Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Tror egentlig du bare skal beholde E61 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Jeg tror bare det er noen tomme poser som ligger under der. Uansett så klarte jeg aldri å få vognen i bagasjerommet med bagen på, men jeg klarte å montere den etter at den var inni (så bare ikke helt poenget, ettersom den måtte ut i to deler likevel). Har man en 1-serie, e90 3-serie e.l. når man får sitt første barn hadde jeg ikke stresset rundt med å kjøpe stasjonsvogn bare fordi det er det alle gjør, men jeg tror ikke jeg hadde solgt en e61 for og så kjøpe en mindre bil når man vet man venter barn. Isåfall ville jeg nok primært sett på e91 3-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Hehe nei salg av e61 er trist for min del. Men vi har alt en passat og jeg prøver og gjøre utgiftene litt lavere ved og bytte til en nyere bil hehe så jeg som pappa trenger egentlig bare en bil med plass tkl vogna og passasjerer så har kona "ferie" bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 Ah, da er det en annen sak. Da er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 Ah, da er det en annen sak. Da er det jo ikke noe problem. Burde kansje skrevet noe om det i starten men tenkte meg ikke helt om hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Passer rett inn i F31. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Marius Brandsæter Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Passer rett inn i F31.Det er jo en stv så det ville jeg nesten forventet Men den kommer også veldig fort utenfor mitt budsjett når tiden kommer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå