Gå til innhold

Barnevogn i F30?

Anbefalte innlegg

1-serien vår er solgt, og jeg tok aldri bilde. Men når jeg ser på awt sitt bilde, så har han en del remedier liggende i "hyllen" på understellet, hvilket ser ut til å hindre vognen å klappe helt sammen. "Tom" vogn var en forutsetning for å få den inn i ett stykke hos oss. Evt ting som lå under, måtte hives oppi bagen.

Oppsummert fungerer faktisk 1 serie om man kun har ett spedbarn. Men den blir for trang når man må over på større seter. Da blir passasjersetet foran ubrukelig.

Endret av *BB79*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok så barnesete plassen i bilen er "ubrukelig" når barnet blir eldre og skal ut av første stolen?

Vi venter barn nå i april :)

Og merkelig nok så har jeg tenkt til og prøve og selge min e61 for og kjøpe nyere bil for og få en billigere mnd avgift mtp lån og forsikring hehe

Endret av Arne-Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bare det er noen tomme poser som ligger under der. :) Uansett så klarte jeg aldri å få vognen i bagasjerommet med bagen på, men jeg klarte å montere den etter at den var inni (så bare ikke helt poenget, ettersom den måtte ut i to deler likevel). 

Har man en 1-serie, e90 3-serie e.l. når man får sitt første barn hadde jeg ikke stresset rundt med å kjøpe stasjonsvogn bare fordi det er det alle gjør, men jeg tror ikke jeg hadde solgt en e61 for og så kjøpe en mindre bil når man vet man venter barn. Isåfall ville jeg nok primært sett på e91 3-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...