Snowgoon Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Hei har prøvd å søke i forumet, men ikke funnet noen ting. Er det noen som sitter med bilder av dette? Helst på fremhjulene. Har kjøpt meg noen M parallell/style 37 fra en e38 de er 8" brede med et13 forran, og 9,5" bak med et25. Må benytte meg av adapter spacere for å kunne bruke disse på min E39. Og de minste adapterne jeg har funnet er på 13mm, kan også være at jeg tar helt feil, men vil felger med et13 sammen med 13mm spacer bli til et0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Hvorfor passer ikke disse? Senterring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 De passer ikke fordi E39 har 74,1mm navdiameter, og navdiameteren på e38 og alle andre Bmw er mindre. 72mm. Må derfor enten bruke adaptere eller få dreid ut navet på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Ja det jeg mente egentlig, sorry. Må nok dreie de opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Blir å prøve adapter i førsteomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 For enkelhetens skyld. Å skaffe kvalitetsspacere med to forskjellige navåpninger (74,1mm - 72,6mm) koster like mye som å dreie opp felgenes senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Har du noen i Oslo/Akershus område å anbefale som tar slike oppdrag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Østfold Felgteknikk er meget dyktige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Har 8,5 et 13 med 25mm spacer, alså langt under et0. Felgene bygger fortsatt innom bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Jeg gjorde dette hos Østfold Felgteknikk, kan absolutt anbefales. Dekkene må av felgen og legges på og balanseres på nytt så har de mye og gjøre i tillegg så kan det ta noen dager før dem er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Har du mulighet til å laste opp et bilde av det Skulebollen? Har kontaktet Østfold Felgteknikk og ser ut som at de får jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 (endret) Ble litt usikker på om det var 20 eller 25 spacer jeg hadde.. Vertfall på minussiden uansett Ikke di mest gunstige bildene men Endret Mars 24, 2015 av Skulebollen Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Takk for bildene, det ga meg hvertfall et bilde av hvordan det sånn ca vil se ut hvis jeg går for spacere. Måtte du valse og ha dekkstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 har 225/40 dekk på, dvs ingen dekkstrekk Heller ikke valset. Og subber ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Samme dimensjoner som er på de m parallell hjula mine, er ørlite strekk på de bak siden det er 9,5" bak felger. min har i tilleg original m sport høyde, så burde vell fungere greit. Fått tilbud på 4 stk 15mm spacere, med bolter for 1250kr så mulig at jeg kjøper de i morgen og tester litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå