Gå til innhold

Hvilken av disse bilene hadde dere valgt?

BimmerFan!
 Share

Anbefalte innlegg

Av de 2 så hadde jeg valgt den sorte med M sport, altså nr 2.

Men, hvor lenge tenker du å ha bilen? Hva skal den brukes til?

Jeg ville lett etter en med masse utstyr og M sport. Gjerne betalet (litt) mer og fått "full pakke" og kost meg skikkelig =)

Nå er ikke jeg skikkelig "pro" på F10 men tror den mangler litt utstyr? Kanskje noen andre kan påpeke det, men spørs jo såklart hva du selv vil ha av utstyr og hva som ikke er så viktig.

Jeg tror jeg hadde hatt en med Comfortstoler ihvertfall. =)

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra fargen vill jeg helt klart foretrukket hvit bil. De er nydelige i hvit. Og dette med motefarge synes bare høres helt latterlig ut. Dette med motefarge har jeg hørt sikkert i 10 år. Men de selger nå så det griner ennå hehe. Så du trenger nok ikke bekymre deg så voldsomt for akkurat dette. Men ville aldri vurdert en bil uten M-sport. Og i hvert fall ALDRI uten komfortstolene. Liker ikke den karbonsvarte fargen heller, for den er alt for blå.

Hva med disse?

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=55687619

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55431525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også F10 er nydelig i hvit farge, men uten M-sport synes jeg at det blir noget "tamt". Den hvite har jeg fundert på, men problemet er at den mangler navipro, noe som er et must for meg. Den sorte er egentlig midt i blinken for meg, selv om den har gått litt langt, men den ligger alt for langt unna.

Takker for utfyllende svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Den hvite har jeg fundert på, men problemet er at den mangler navipro, noe som er et must for meg. [...]

Den hvite du har linket til har navigasjonssystem professional. Uansett er jo slike ting en smal sak å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...