BimmerFan! Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Er ute etter en F10 og disse to har fanget oppmerksomheten min: https://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54042932&searchclickthrough=true http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52298689&searchclickthrough=true Hvilken av disse to hadde dere valgt og hvorfor ? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Om jeg måtte velge så blir den sorte da jeg ikke vil ha en hvit bil. Men de har hver sine sider på godt og ondt pga utstyr... Hva verdsetter du høyest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Jeg er både glad i masse utstyr og M-sport. Hva jeg verdsetter høyest er vanskelig å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Helt klar nr 2.. M-Sport er mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Ja, nå er jo den andre 2 år nyere da, hmm ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Det betyr vel ikke noe særlig? De er jo like siden facelift ikke kom før 2014, eller var det noen andre oppdateringer før det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Av de 2 så hadde jeg valgt den sorte med M sport, altså nr 2. Men, hvor lenge tenker du å ha bilen? Hva skal den brukes til? Jeg ville lett etter en med masse utstyr og M sport. Gjerne betalet (litt) mer og fått "full pakke" og kost meg skikkelig =) Nå er ikke jeg skikkelig "pro" på F10 men tror den mangler litt utstyr? Kanskje noen andre kan påpeke det, men spørs jo såklart hva du selv vil ha av utstyr og hva som ikke er så viktig. Jeg tror jeg hadde hatt en med Comfortstoler ihvertfall. =) Endret Mars 22, 2015 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 Tenker å ha bilen i 5-6 år og skal brukes som familiebil Skal dra å se på de til neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Har du små barn? Hvit farge er en "mote" farge og kan gå av moten før du skal selge. Svart er liksom ok hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 Har ikke små barn nei Ja, du sier noe der ja, er redd for at hvit farge kan gå av moten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Ut i fra fargen vill jeg helt klart foretrukket hvit bil. De er nydelige i hvit. Og dette med motefarge synes bare høres helt latterlig ut. Dette med motefarge har jeg hørt sikkert i 10 år. Men de selger nå så det griner ennå hehe. Så du trenger nok ikke bekymre deg så voldsomt for akkurat dette. Men ville aldri vurdert en bil uten M-sport. Og i hvert fall ALDRI uten komfortstolene. Liker ikke den karbonsvarte fargen heller, for den er alt for blå. Hva med disse? http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=55687619 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55431525 Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Syns også F10 er nydelig i hvit farge, men uten M-sport synes jeg at det blir noget "tamt". Den hvite har jeg fundert på, men problemet er at den mangler navipro, noe som er et must for meg. Den sorte er egentlig midt i blinken for meg, selv om den har gått litt langt, men den ligger alt for langt unna. Takker for utfyllende svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 (endret) Ja, spesielt hvit blir tam uten M-sport. Den sofistogrå er nydelig. Står i annonsen at han kan være behjelpelig med frakt. Endret Mars 24, 2015 av ArneR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 . Den hvite har jeg fundert på, men problemet er at den mangler navipro, noe som er et must for meg. [...] Den hvite du har linket til har navigasjonssystem professional. Uansett er jo slike ting en smal sak å gjøre noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Automat og diesel på en bmw, huff huff. Men jaja, ville valgt nr2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå