Gå til innhold

Koding e91


moekim666
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ja oki det skal eg jammen meg få testet! Trodde egentlig ikke lengden ville bli noe forandret siden det ser ut til å være konvensjonelle pærer.

 

Er du sikker på at trådestarter ikke mener pre facelift? For der er det ikke noe problem med det, men hvis du har LCi blir det nok litt verre med samme lys. Og ja LCI kom først 09.2008 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at trådestarter ikke mener pre facelift? For der er det ikke noe problem med det, men hvis du har LCi blir det nok litt verre med samme lys. Og ja LCI kom først 09.2008 

Nei faktisk ikke sikker, LCI er jo egentlig en 2009 modell som min, min er produsert 07.2009 så den har nyere lykter. Derfor jeg stusset litt fordi jeg har bi-xenon hvor langlys bare er at reflektor blir deaktivert og lykten får lyse lengre. Så de innerste jeg har ser jeg ikke for meg kan gi noe særlig mer lys så ble litt i tvil..

 

Men de forbaska super pærene BMW selger derimot, det har jeg mer tro på. Men de koster nesten 5000 kroner så det gidder jeg ikke antagelig. De skal visst lyse ekstremt mye mer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innerlyktene hos meg lyser som vanlige halogen langlys gjør. Med kun bixenon blir det dårlig med dybde i lyset. Ser skogen å veien lyser opp, men ikke særlig sterkt. Ble noe helt annet når jeg aktiverte begge for fjernlys. Vurderer å hive inn xenon i innerlyktend også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innerlyktene hos meg lyser som vanlige halogen langlys gjør. Med kun bixenon blir det dårlig med dybde i lyset. Ser skogen å veien lyser opp, men ikke særlig sterkt. Ble noe helt annet når jeg aktiverte begge for fjernlys. Vurderer å hive inn xenon i innerlyktend også.

Ok, skal teste det ikveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre ikke ennå, har litt lav batt.spenning og tør ikke helt gjøre det med bilen igang. (bør ikke gjøres med bil i gang)

 

Det gikk fint sist så jeg tar nok sjansen snart. Rapporterer når jeg har fått gjort det! legger ut bilder etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje dette originalt på pre-face da? Har dette på min eg og men viss det kun hadde vært bi-xenon uten indre halogen så hadde jo lyset vore heilt tragisk dårleg. Synes egentlig ikkje det lyser så bra uansett men eg har blitt vandt til lyset på e39'n min med nye bi-xenon reflektorer og nye glass så det er kanskje derfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...
På 4.4.2015 den 19.56, moekim666 skrev:

Har i dag kodet slik at jeg får langlys i både bi-xenon og innerlyktene. E91 318D 2008 mod. Hvis noen trenger info er det bare å sende PM.

Har du noen info hvordan du gjorde dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...