Michaeljr Skrevet April 5, 2015 Skrevet April 5, 2015 Skal bytte kamakselsensor på min 520ia, men er det noen her på forumet som har kjøpt dette på ebay før? Hvordan kvalitet det er på disse? Prisen iforhold til de på ebay kontra norske priser får meg til å bli litt skeptisk å kjøpe derfra.
SweetBMW Skrevet April 5, 2015 Skrevet April 5, 2015 Er ofte ikke verdt det. Det er sterkt å anbefale orginale følere på disse motorene. Jeg har vært borti tilfeller hvor tre uoriginale ikle funket mens den første origibale funket helt 100. Så hvis du har uflaks så risikerer du å kaste bort en del penger. Min mening
oyvcla Skrevet April 5, 2015 Skrevet April 5, 2015 Som Sweetbmw sier, ikke kjøp kam/veivsensor på ebay. De sensorene er ekstremt følsomme og lønner seg kun å kjøpe orginale sensorer. Sist jeg kjøpte en slik på ebay, så røk den etter ca 1 time kjøring.
Haug530D Skrevet April 5, 2015 Skrevet April 5, 2015 (endret) Har hatt 2 uorginale, ingen av de virket. Endret April 5, 2015 av Haug523
Michaeljr Skrevet April 5, 2015 Forfatter Skrevet April 5, 2015 Regnet med det. Noen som kan gi meg link til en orginal sensor? Ser at de har på GS, men 1300,- var stiv pris syns jeg..
Hollabaloo Skrevet April 5, 2015 Skrevet April 5, 2015 Regnet med det. Noen som kan gi meg link til en orginal sensor? Ser at de har på GS, men 1300,- var stiv pris syns jeg.. Som BMWCCN medlem får du rabatt. 15% på originaldeler og 20% på uoriginale. Sensorene koster det de koster....
Haug530D Skrevet April 5, 2015 Skrevet April 5, 2015 Koed har til 1142,- det koster å være kar. Om du synes det er for dyrt får du bare sløyfe helgefylla en helg da vel
lierbimmer Skrevet April 5, 2015 Skrevet April 5, 2015 kjøpt brukt orginal sensor da vel, om det blir for mye penger.
E.C. Skrevet April 6, 2015 Skrevet April 6, 2015 Kjøpte en fra Ebay til E36'en med samme motor som din. Bilen ble tungstarta og fikk hele tiden feilmelding på automatkassa i dashbordet. Byttet til originalt og ikke hatt problem siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå