Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte kamakselsensor på min 520ia, men er det noen her på forumet som har kjøpt dette på ebay før?

Hvordan kvalitet det er på disse? Prisen iforhold til de på ebay kontra norske priser får meg til å bli litt skeptisk å kjøpe derfra.

Skrevet

Er ofte ikke verdt det. Det er sterkt å anbefale orginale følere på disse motorene.

Jeg har vært borti tilfeller hvor tre uoriginale ikle funket mens den første origibale funket helt 100.

Så hvis du har uflaks så risikerer du å kaste bort en del penger.

Min mening :)

Skrevet

Som Sweetbmw sier, ikke kjøp kam/veivsensor på ebay. De sensorene er ekstremt følsomme og lønner seg kun å kjøpe orginale sensorer. 

Sist jeg kjøpte en slik på ebay, så røk den etter ca 1 time kjøring. 

Skrevet

Regnet med det. Noen som kan gi meg link til en orginal sensor? Ser at de har på GS, men 1300,- var stiv pris syns jeg..

Som BMWCCN medlem får du rabatt. 15% på originaldeler og 20% på uoriginale. Sensorene koster det de koster....

Skrevet

Koed har til 1142,-  det koster å være kar. Om du synes det er for dyrt får du bare sløyfe helgefylla en helg da vel ;)

Skrevet

Kjøpte en fra Ebay til E36'en med samme motor som din. Bilen ble tungstarta og fikk hele tiden feilmelding på automatkassa i dashbordet. Byttet til originalt og ikke hatt problem siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...