Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med dekk som er nye i 2014. Gått 20 mil ca. Felgene er ikke kantkjørte, runde og hele. Disse kom levert org på min Bmw E92. Innpress 37-38? Meget pene og strøkene felger, med litt koncave senter. Org m emblem i senter.Sitter som et skudd på 3 serie , E36/46, E9X og 5 serie med spacer. Bilder kommer med link til finn snart. Eller på MMS. Befinner seg på raufoss. Selges 8000,-

Skrevet

Rullediameter blir vel ikke lik. Skal på xdrive. Blir jo litt dekkstrekk på de bak. Går kanskje greit siden det er så lite

Skrevet

Kan se for meg at profilen endrer seg bittelitt når det er mer strekk bak enn foran, men det er vel neppe mye. Sikkert ikke særlig mer forskjell enn å ha litt feil dekktrykk.

Skrevet

Det er nesten ikke strekk bak med disse. Bittelitt synlig hvis man ser godt etter . Vil ikke utgjøre noen merkbar forskjell eller mer slitasje på drivverket disse her, selv om det er xdrive. Litt ulikt dekktrykk eller litt ulik dekkslitasje utgjør nok mer forskjell vil jeg tro. Bare å komme å prøve eller titte på de !

Skrevet

Jeg har disse felgene på min E91 x-Drive. Felgene foran har ET34 og 225/40-18 mens felgene bak har ET37 og 255/35-18. Men BMW sier at garantien kun er gyldig vis det brukes stjernemerket dekk, eller lik felg og dekk foran og bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...