danskiii Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Lufter salg av min frontfanger. Kom med bud. Jeg skal få lakkert bilen og vurderer bytte denne med en 1m fanger om jeg får kjøper til denne. Den har noen skraper på undersiden som ikke viser med mindre du ligger under og noen små på høyre siden som nok kan buffes bort litt steinsprut må også tilregnes da den er 7 år gammel nyrene er lakkert sort blank og kanten i bilens farge. Grillene nede er lakkert sort blank. Skulle hatt flere bilder men sd kortet på tlf tok kvelden og sletta alle 1000 bilder og minner... Ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Vet du om det er forberedt for parkeringssensorer på baksiden av fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Uten at jeg kan svare for akkurat denne fangeren var det ihvertfall spor hvor en skulle lage hull på min e82-fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Vet du om det er forberedt for parkeringssensorer på baksiden av fangeren? Uten at jeg kan svare for akkurat denne fangeren var det ihvertfall spor hvor en skulle lage hull på min e82-fanger. Som awt sier, jeg har også merker bak på fangeren hvor det skal være hull til parkeringssensorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Følger lyktespylerne med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Ikke selve spylerne nei, men du kan få med dekslene, så kjøper jeg bare nye selv isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Da tror jeg det blir litt for mye bry for å få det til. Jeg har andre spylere, parkeringssensorer og må lakkere om alt i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Da tror jeg det blir litt for mye bry for å få det til. Jeg har andre spylere, parkeringssensorer og må lakkere om alt i tillegg. Nemo problemo har ingen hast eller nød til å bli kvitt den om du skulle ombestemme deg engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå