Gå til innhold

Bmwccn og treff

Share

Anbefalte innlegg

Så ingen treff på Vestlandet alså :(

Synes også det er rart at norges største (?) bmw klubb har ett så lite aktivt forum

Her må jeg være enig med deg, selv for en som bor på østlandet.

Vet at flere bilforum har lite aktivitet. Trur Facebook stjeler mye av tiden til folk.

Selv er jeg ikke på facebook.

Det gledelig for BMW folk er Bimmers. Ble veldig overrasket da jeg ble forumbruker her for noen år siden, når jeg kjøpte min første BMW E34 540 Touring, over stort aktivitetsnivå og bra hjelp/info fra folk her inne! :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møre og Romsdal er også aktive vil jeg påstå. Og om noen ønsker mer aktivitet i sitt område er det jo bare å ta kontakt med sin lokalavdeling og oppfordre til aktivitet! Disse treffene lager seg ikke selv, og det vil alltid være behov for aktive personer som gidder å ta i et tak!

Klubben blir drevet av frivillige som bruker svært mye fritid uten å få så veldig mye igjen for det, annet enn gleden av å treffe likesinnede på treff :)

Når det gjelder forum så er det ganske rolig der ja, men det må nok facebook ta litt av skylden for. Virker generelt stille på de fleste forum jeg er innom vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges Størte BMW klubb er vel strengt tatt E30Meet, bare gamle gubber som "hater" ungdommen igjen på bmwccn :P

Du har vært på mange ccn-treff eller? ;)

Men for all del, folk må få mene/tro hva de vil, jeg er med i ccn og anser meg hverken som gammel gubbe eller en som hater ungdommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ender det er noe i vestfold. men de som arrangerer det er veldig dårlige (etter min mening) til å reklamere for det. ikke noe i avisa eller noe. Jeg finner som regel ut av det i ettertid, da det blir lagt ut biler. Motorens dag er i Larvik en gang i året, men hvis man ikke vet om det, eller tilfeldigvis kjører forbi, så får man ikke vite om det. 

Cars and cofee i Tønsberg var vel stort for før? vet at bmwccn skal ha et landstreff i stavern i juni

Endret av Clutch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...