Gå til innhold

Speilhus, Forskjell på RHD og LHD?

danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter og vurderer bytte speiler på min e82 til M speil. jeg har mulighet for å få tak i et sett med 1m speil, til en rimelig penge, men disse er for RHD biler.. Mitt spørsmål er om det er mulig og retrofitte disse på min LHD 123d uten store problemer og utgifter? Noen som har erfaring eller kunnskap om\med lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilhusene er normalt like, men speilfoten har en annen vinkel. 1M har en annen speilfot enn originale speil, da det er en "tapp" øverst. 1M deler forøvrig speil med M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilhusene er normalt like, men speilfoten har en annen vinkel. 1M har en annen speilfot enn originale speil, da det er en "tapp" øverst. 1M deler forøvrig speil med M3.

Ja stemmer med denne tappen , er det jeg liker med disse. men okei, så om jeg får tak i ny speilfot så skulle det være relativt enkelt bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor og slikt som står i bilen/døra/speilet,er det likt også? Jeg har ikke foldespeil eller autodim, men er på dette speilet jeg har funnet, kan det lett fåes til også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går greit å flytte alt slikt over, men det er litt "puttel". :)

Ettermontering av autofold og slikt krever forøvrig litt omkoblinger her og der. Autodim krever at du har autodim i bakspeilet også for å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går greit å flytte alt slikt over, men det er litt "puttel". :)

Ettermontering av autofold og slikt krever forøvrig litt omkoblinger her og der. Autodim krever at du har autodim i bakspeilet også for å fungere.

Har autodim i bakspeil så det burde kunne gå =) ok kjempegreier, da blir det nok å bestille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...