Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46


Anbefalte innlegg

Ja, tenkte eg skulle gi folket ett hint på kor harryterskelen min går.

Vill anbefale solbriller og en tom bøtte i nærheten før du ser disse bildene.

Alt er gjort av meg. Min forrige bil.

addf005e395e1ca3d50cf6d57e621588.jpg

Ser ikkje så gale ut...??

...

....

....

.....

....

....f6389c088a28656719f7fd5111d10f3c.jpg

9c08cbd9bfb164276411004e6b649b33.jpg

Du var advart.

Ja, det var orginale bbs ASA felger!

Ett bilde for å få humøret opp igjen:

c74597a13eab11d8ecc036cd865c16bb.jpg

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! hadde absolutt gjort seg med Mtech fanger bak ja:) 

er da ikke alle veier her i fylket som er helt rævva :P bare nesten haha:)

koser meg jeg med 540i og 305hk:) og storkoste meg med M5en med 507hk å v10 haha

 

kjekt å se at du gjør ting på din egen måte, lærer jo visst ikke :D 

følger med her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil! hadde absolutt gjort seg med Mtech fanger bak ja:)

er da ikke alle veier her i fylket som er helt rævva [emoji14] bare nesten haha:)

koser meg jeg med 540i og 305hk:) og storkoste meg med M5en med 507hk å v10 haha

kjekt å se at du gjør ting på din egen måte, lærer jo visst ikke :D

følger med her:)

Takk [emoji3] ja, mtech 2 fanger skal det bli.

Ja nei. Noe er brukbart. Men beveg deg ut av sentrum og Lerstad så er drt heilt jæklig.

Du som har sølvgrå e60 m5? Jobber ned på Gmg? [emoji12]

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig med veiene alså, her oppe er det generelt bra, med mindre du tar de eldre veier mellom utvik innvik osv..

Skulle hatt 100% perfekte veier ja, men er mye bra her også ;) du kjører feil plasser ;)

ja, e39en er jo grei. Og Lerstad.

Ta deg en tur gjennom glomset, tur til Brattvåg og gjennom Fiksdal. Av og til må eg kjøre sanne plasser.

Samme med hildre, gryterstanda, vatnefjorden-vestrefjorden.

Vegene er heilt på tryne.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjøp deg heller noe bedre eksos med 2 ublås, ikke noe overpriset med 4 :)

En dobbel eller 2 single Potter?

Kunne ikke sagt meg mer enig. Gå for to utblås og ikke fire. Kjøp gjerne nyes endsesstusser også. 2x76mm er fint. Da løfter du rompa ett par hakk til.

attachicon.gifVMR-VB3-Super-Silver-BMW-E46-3-Series-2-4.jpg

Ja, har jo en dobbel potte No

Med krom på den gir en god lyd og blir ofte misforstått som en 6'er

Nei nei og atter nei! Er som Slavearbeider'n sier, enten så har du M3 eller så har du ikke!

Prøv heller å få en clean look :) Øker verdien også det ;)

Jaja, No var det mtech fanger med 2 doble eg tenkte. Blir ikkje heilt m3 det.

------------------------------

Eneste finnerav mtech 2 bakfanger er med åpning p på begge sider... Tegn fra Gud? [emoji23]

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alså du skal da velge akuratt det du selv har lyst på og det ser nå ut som du har mest lyst på 2x2 utblås.

Jeg ville gått for 2 utblås på enesiden, alså en dobbel potte på ene siden. Kjøp grom eksos som eisemann eller få bygget en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alså du skal da velge akuratt det du selv har lyst på og det ser nå ut som du har mest lyst på 2x2 utblås.

Jeg ville gått for 2 utblås på enesiden, alså en dobbel potte på ene siden. Kjøp grom eksos som eisemann eller få bygget en :)

 

vell, om du ser på min tidligere bil var der vell ingen grenser. tok meg vell 6-7 månder å selge bilen pga det. fikk mange henvendelser men når folk såg bilen snudde dei i døra :P

 

Poenget mitt er at eg har en tendens til å gå litt av skaftet og gjøre ting eg angrer på. men trur ærligtalt 2x2  ikkje hadde sett heilt forferdelig ut. hadde jo skilt meg ut litt fra mengen som består av 1x2 og 1x1 :)

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde du nok ja.

Kjør på med 2x2 eksos om det er det du vil, ser ikke ille ut. Men ta ut de blå lysene du har i lyktene.. huffameg [emoji14]

 

haha, ja blåe lysa er så jalla harry ja xD skal bestille angeleyes i morgen. blir det montert når det kommer. sikkert i slutten av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få personer elsker harry, så skal du først ta 4 potter bak så er det bare å ta den helt ut med skrift i rutene, horelys i interiøret osv osv, for det er få som kjøper biler som er midt i mellom harry og clean ;) Så jeg ville enten valgt: M-tech 2 fanger foran OG bak + fjerne blåe lys o.l for å få en clean look, eller: beholde M3-fangeren foran, kjøre på med 4 potter bak, stor stereo, horelys, rutesenk, diger spoiler, sideskjørt og haugevis av M-emblemer, for selv om at jeg ikke takler tanken på å gjøre noe liknende, så er det faktisk folk som elsker slikt! Og du virker som en slik person (no offense) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...