Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46


Anbefalte innlegg

Noen få personer elsker harry, så skal du først ta 4 potter bak så er det bare å ta den helt ut med skrift i rutene, horelys i interiøret osv osv, for det er få som kjøper biler som er midt i mellom harry og clean ;) Så jeg ville enten valgt: M-tech 2 fanger foran OG bak + fjerne blåe lys o.l for å få en clean look, eller: beholde M3-fangeren foran, kjøre på med 4 potter bak, stor stereo, horelys, rutesenk, diger spoiler, sideskjørt og haugevis av M-emblemer, for selv om at jeg ikke takler tanken på å gjøre noe liknende, så er det faktisk folk som elsker slikt! Og du virker som en slik person (no offense) [emoji14]

Ja nei. Eg er jo en av dei som synest biler har sjel. Men jaja. Har ikkje planer om å selge i nærmeste framtid. Har den nok til den nekter å kjøre for å sei det sann[emoji23]

Eg solgte den forrige for denne dukket opp til stjelpris.

Får se ka som skjer. Har gigantisk stereoanlegg med dobbel 12'er [emoji106]

Skrift i rutene er i min smak etter litt tenking ikkje heilt meg.

Og har allerede fått folk som vill kjøpe bilen. Selv etter å høre ka som skal gjøres.

M emblem er jo reservert M- biler sann er det berre [emoji18]

Jaja, det er jo min bil. Legger den jo ut her for å la andre se. Liker ikkje å trosse alle råd og meinger, men av og til så må man [emoji23]

No offence taken. Veit der er mange så liker det 2 times tid herifra Ørsta/volda. [emoji23] harryhetens mekka!

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør akkurat hva du vil med din egen bil! Det er dine penger og kun du som skal like det. Ikke bruk egne penger på ting andre mener er best, som du kanskje ikke hadde valgt selv, dersom du var det eneste mennesket igjen på jorden :) 

Det viktigste er at du snur deg og titter på bilen, når du har parkert den et sted. Det er da du vet at du er glad i den og synes den er fin :)

 

Uansett hva du gjør, vil det være noen som liker det og noen som ikke liker det. Selv om du ikke gjør noe som helst, og har den helt original. Felles for de aller fleste, er at de selv har mods som ikke hører til hverken årgangen eller modellen. F.eks. ettermontert sportsfangere, doble endestusser, LED her og der, ettermontert angel eyes osv. Ingen er bedre enn andre, for alle har "syndet."  Det er bare smak og behag, og allmenn aksept for det de fleste liker. Det andre som er felles for alle, er at de ønsker å gjøre bilen sin finere! Det er bare noen som gjør seg selv til hyklere når andre velger en annen vei enn dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, gjør bestandig det DU vil! :) Det aller viktigste er at du selv blir fornøyd. Men om du spør om andres meninger, så vil du få deres meninger ;P Kommer alltid til å være noen som synes resultatet blir bra og andre som ikke liker det, akkurat som "Thundercoil" sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk [emoji3] ja, mtech 2 fanger skal det bli.

Ja nei. Noe er brukbart. Men beveg deg ut av sentrum og Lerstad så er drt heilt jæklig.

Du som har sølvgrå e60 m5? Jobber ned på Gmg? [emoji12]

Sent fra min D6603 via Tapatalk

hehe:P neei hadde en svart E61 M5 bor i sykkylven:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de blå parklysa dine hadde vert en hit her, og da bor jeg til og med i harryhetens mekka som du kaller det;)

Nei. Men heilt ærlig blir Ørsta /volda i så fall i minn vennekrets så blir dåkke referert til harrymekka. Er så mykje rart og fint der ute [emoji23] No offence, ej lika det.

Edit: spurte alle på jobben, alle var enig og la til Fosnavåg, Brattvåg og hareide [emoji12]

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Endret av R4F431
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...