Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46


Anbefalte innlegg

Eller magneret :) magneter på baksiden av frangeren og bakpå skiktet men noe i mellom så det ikke lager riper i lakken.

Ja, der sa du nokke, skiltet er så tynt at eg trudde magneter fikk fwste onterlig. Men vist eg har på begge sider er det ikkje problem.... Skal etterforskes.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare til å lime magneter bak på skiltet også. :)

Ja! Selvfølgelig. Eg er berre redd for det skal skli sakte av med magneter (humper, Grusveg, osv) men om du limer og har magneter på begge sider skal det vell sitte som fy

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det blir som følger: kjøpe magneter, lime magneter på baksida av skiltet og sette magneter på baksida. Og ha noen pads mellom.

Will do.

Men led Bjelken.... Gidd, gidd ikkje... Flytting av den. Er jo berre vinteren eg skal ha den på.

Og endelig noe til å ta opp kampen med mot feilstilte xenonlys. Skrur på lysa før eg [emoji23]

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, Da har jo eg meir eller mindre bestemt meg for å flytte skiltet opp på den "riktige" plassen. så skal ha taki noen magneter og lime på baksiden av fangeren og lime noen på skiltet og så ha noen pads imellom, der er noen gode 2 cm fra fangeren og inn til bjelken. så er plass å lime på baksiden. 

 

Så får eg se om eg får flyttet LED bjelken på baksiden og få det til slik. så får eg finne en måte. men uansett korsen eg snur å vender på det så må eg av med den på sommeren og evt. EU kontroll. da du egentlig ikkje har lov for det første å koble den direkte på langlyskablene (selv om dei takler det) og du skal ha en hovedbryter du skal nå fra førersetet.

 

Etter snakk med en elektriker eg kjenner og har hjulpet litt å bygge huset han bor i :P

 

jaja, har å gjøre! mykje bedre enn å sitte på raua forran PCen. det skal no i så fall bilen ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å lage en skjøt på ledningen til langlysene da, så kan du separere skjøten når sommeren kommer, for så å ta av bjelken? :)

Ja, der er det [emoji12] lurer meg på om det går bra Bjelken står på bilen men er utkoblet på EU?[emoji54]

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...