Slavearbeider'n Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Update Kjøpte ny bolt på tingstad som ble foreslått. 50 kr for 2 bolter, to muttere og to skiver. Kvaliteten Var upåklagelig. Fikk bilen på hjul idag og tok meg en kjøretur. Hardhetsjustering er regne himmelen. Enten pinnestiv eller mykere enn orginalt. Gjelder å finne en balansegang. Må justere den ned litt til foran og heve den ett par cm bak. Justert helt ned nå. Kommer med bildet iløpet helga, må ta en vask og får justert den skikkelig. Endret Juni 18, 2015 av Slavearbeider'n Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Sitter å vurderer å kline til på noen 18" 8.5 LM replicaer med mørrt senter. Hva trur folket? Veit at LM er oppbrukt på E46 men i mine øyne er de stilsikkre og fungerer på 9/10 Bmw'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 LM er i mine øyne noen av de kjedeligste felgene som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 LM er i mine øyne noen av de kjedeligste felgene som finnes Ja, vet det er kjedelig. Men gidder ikke å bruke så mange kronasjene på felger nå. Vil bare ha litt forandring.Forslag til andre felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Du finner nok massevis av felger til salgs til en grei pris på bruktmarkedet. Let litt på Finn og Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 Enten så er dem for små, 17". Eller så er det kantkjørte eller korroderte. Og andre ser rett og slett jalla ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 17" små? Jaja. Kommer litt Ann på. Når felger er svarte har de en tentens til å se en tomme eller 2 større ut enn blanke alimimumsfelger. Da felger er svart, dekka er svart og bak under hjulbuen er svart Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 LM er vel ikke stygge felger! bare alle replica felgene er fæle xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 17" små? Jaja. Kommer litt Ann på. Når felger er svarte har de en tentens til å se en tomme eller 2 større ut enn blanke alimimumsfelger. Da felger er svart, dekka er svart og bak under hjulbuen er svart Sent fra min D6603 via Tapatalk 17" blir lite på coupe. Har svarte felger fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 LM er vel ikke stygge felger! bare alle replica felgene er fæle xD Må si meg litt enig det. Men på lærlinglønn er det begrensa hvor mye jeg gidder å bruke på felger som definetivt kommer til å få seg noen skrammer LES:lukeparkering med fortauskant Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 (endret) lol, lukeparkering er jo lett. kjør til bilen foran parkeringa har dørsplitten med speilet ditt, rygg og sving deg inn til du ser bilen bak parkeringen i speilet på utsiden og litt luft og så retter du fint opp. very stronk teknikk Endret Juli 2, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 lol, lukeparkering er jo lett. kjør til bilen foran parkeringa har dørsplitten med speilet ditt, rygg og sving deg inn til du ser bilen bak parkeringen i speilet på utsiden og litt luft og så retter du fint opp. very stronk teknikk Nå har det deg slik at kantene her er høye som fjell. Og alle kjører samma tankegang angående parkering; MEG, MEG, MEG!!! Lukeke er mikroskopiske siden alle skal ha to meters avstand til bilen bak og foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Ja, er vell kanskje slik andre plasser. Her på nordvest landet er det ikkje så gale med avstanden, men folk stiller seg for langt ut og er livredd for felger Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 Forskiftsmeesig parkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 var fin dinna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå