Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nei. Var først risikoen å brenne inne med 2 biler. Og sentimentale verdiene i den eg har No. Klarer liksom ikkje å selge den. Så mykje jobb har gått i den :-P (more to Come) Men takk for tilbudet. Kjempe fin bil.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Skrevet
  På 9.7.2015 den 16.20, R4F431 skrev:

Okei, aldri sei aldri, har allerede vraket 1 stk 318 pga det... 40.000 rett i dass

Hvis du skrapa bilen pga gåene subframe-fester og tapte 40.000 kr så har du litt deg selv å takke :) Er en helg med skruing hvis du tar deg god tid å fikse dette selv :)

Skrevet

Når bilen er verdt 40000, er det ikkje verdt det, og har du ikkje verksted, sveiseapparat, stål, og Anna versted rekvestitta enn noen fastnøkler blir ditta dyrt og sikkert 2 uker for meg

Skrevet
  På 15.7.2015 den 6.48, R4F431 skrev:

Når bilen er verdt 40000, er det ikkje verdt det, og har du ikkje verksted, sveiseapparat, stål, og Anna versted rekvestitta enn noen fastnøkler blir ditta dyrt og sikkert 2 uker for meg

Ser hva du mener, og skal ikke diskutere på det nei :)

Men man kan leie gode sveiseapparat for en billig penge, forsterkninger koster ikke mer enn 500-1000 kr, og det man trenger for å skru ned og opp traversen er 4 bukker for 100 kr stk på biltema, 1 jekk som du låner hos en kompis, og noen få fastnøkler/piper til å løsne travers, bærearmer og dempere fra bærearmen :) Max 3000 kr til sammen

Skrevet

Du har riktig i at det er en manuell og svart bil. Resten er feil. Kommer aldri til å finne en latmanskasse i bilene mine. Kun manuell som gjelder. Kommer med oppdatering neste helt.

Skrevet

Jaja, kan aldri tenke meg at du skal ha en 320 blir så slapt, så 323-328. Håper det er e46 eller nyere :-P

Min drøm er i så fall e91 coupe. er så kjempe fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...