Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Takker! Er ikke lyddempr på høyre side, nei.. Men det kommer ut eksos? Hvordan er eksosen feste da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Kommer eksos ut begge, ja. Litt usikker på hvordan den er festet. Jeg leverte det bare inn til Svendsen eksos, så installerte de det for meg. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Coilovers kommer på i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Kommer eksos ut begge, ja. Litt usikker på hvordan den er festet. Jeg leverte det bare inn til Svendsen eksos, så installerte de det for meg. Hva ble prisen på en slik montering? Ellers så gleder eg meg til resultatet av coilovers, skal snart handle til min og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Hva ble prisen på en slik montering? Ellers så gleder eg meg til resultatet av coilovers, skal snart handle til min og Kom vel på 4300 kr ca. Coilovers er på! Ble faktisk helt rå å kjøre. Liker bedre å kjøre bilen nå kontra før. Men litt høy fortsatt. Blir jurstert litt ned ila morgendagen, så kommer det ut et par bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Bilen blir å se på BMW utstillingen på Eikås nå på søndag, om det er noen som skal der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 (endret) Her var den nesten max senket, men da landet den på hjulet. Haha.. Endret Juni 4, 2015 av RobertiouZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Fy flate. Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 (endret) Endret Juni 6, 2015 av RobertiouZ Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Passlig lav Sweet ride! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Rått! Føler denne bilen blir heelt forandret når den blir senket nok! bravo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Damn! Ikke noe man ser hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Sattan så gromt. Såg brutal ut den hekken med de breie hjula. Men betalte du 4300,- KUN for montering hos Svendsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Takk for hyggelige kommentarer! Sattan så gromt. Såg brutal ut den hekken med de breie hjula. Men betalte du 4300,- KUN for montering hos Svendsen? Hehe, ser brutalt ut ja. Men bildet får ikke frem hvor brei den ser ut. Ser sinnsykt brei ut når man kjører bak. Det stemmer ang prisen.. Litt dyrt, men totalen ble fortsatt mye billigere enn å kjøpe "merke" eksos som passer rett på uten tilpassing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå