Michaelw Skrevet August 9, 2015 Forfatter Skrevet August 9, 2015 Nå har jeg ankommet nord igjen så jobbingen fortsetter [emoji108]
Gabz Skrevet August 9, 2015 Skrevet August 9, 2015 Flott brukis, det der! Michaelw reagerte på dette 1
Michaelw Skrevet August 12, 2015 Forfatter Skrevet August 12, 2015 Flott brukis, det der! Ja, alltid hatt lyst på E28 så denne har jeg mye planer for. Men først er det M5'n som står for tur. I dag fikk jeg poppet på ducktailen og knipset unødvendig mye bilder Som med alt annet kommer dette til å se myye bedre ut når bilen er hel lakkert Mvh Michael
Michaelw Skrevet August 17, 2015 Forfatter Skrevet August 17, 2015 Spent på hvordan dette kommer til å bli Dreid foringer til casterstag i poly. Powerflex polyforingene er myke i forhold [emoji6] Mvh Michael
Paugen92 Skrevet August 17, 2015 Skrevet August 17, 2015 Se her ja.. Heftige foring blir gøy å se når denne bilen er i aksjon på bane
Michaelw Skrevet August 17, 2015 Forfatter Skrevet August 17, 2015 Se her ja.. Heftige foring blir gøy å se når denne bilen er i aksjon på bane Ja, blir spennende! Satser på at ting holder [emoji108]
Michaelw Skrevet September 12, 2015 Forfatter Skrevet September 12, 2015 (endret) Puslet litt i det siste Montert de nye panser låsene, samt byttet bakre bærearmer foran til E32 bærearmene. Forlenget endeleddene med 10mm og flyttet de fremre bærearmene forran ut til det ytterste hakket. Ganske greit rattutslag men trengs litt testing for å se om det faktisk funker som det skal Må også få valset hjulbuene litt bedre og mer Dreid så de aaakkurat passet inn i endeledd uten slark. Håper de holder uten og bli bøyd! Liiite plass [emoji85] https://youtu.be/Omi0ltfM4rc )) Mvh Michael Endret September 12, 2015 av Michaelw
hestsveen01 Skrevet September 12, 2015 Skrevet September 12, 2015 Illsint [emoji57] Sent from my iPhone using Tapatalk
tommyheimberg Skrevet September 13, 2015 Skrevet September 13, 2015 Satan, heftig lyd!! Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk
Michaelw Skrevet September 14, 2015 Forfatter Skrevet September 14, 2015 Hehe ja den lyden er heftig! Håper bare jeg klarer å beholde den etter at jeg har bygget eksosen ferdig, for nå er det strakrør Fikk valset hjulbuene forran ferdig i går, trengs litt sparkel og finbanking for at det skal bli Strøkent, men funker fint inntil vidre [emoji108]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå