Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har stepbystep på hvordan jeg kan måle om LMM er fungerende eller ikke?

Hvilke verdier jeg skal ha og om dette er mulig?

M52B20

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

ha motoren gående med lmm koblet til. Koble den fra mens motoren går, hvis den går helt likt som når den va på er den ødelagt.

Forandrer den seg og går i "nødmodus" foreks forskjellig turtall eller ujevn på tomgang etc da funker den.. 

Skrevet

Skal vel nevnes at du må skru av bilen og ha den tilkoblet ved oppstart for at den skal fungere igjen. På min hjalp det ikke å bare koble tilbake på. Motoren måtte skrus av.

Da jeg nappa ut min så endret tonen seg merkbart, skal være enkelt å merke.

Skrevet (endret)

Takk for svar. Har prøvd denne metoden og motor endrer ingen gange når jeg drar ut stikken. Kan jeg bare konkludere med at den er gående da?

Så bare denne filmen og tenkte kanskje det skulle være mulig å måle den?

https://m.youtube.com/watch?v=O4pBu3uRlYA

Endret av wesj
Skrevet

Takk for svar. Har prøvd denne metoden og motor endrer ingen gange når jeg drar ut stikken. Kan jeg bare konkludere med at den er gående da?

Så bare denne filmen og tenkte kanskje det skulle være mulig å måle den?

https://m.youtube.com/watch?v=O4pBu3uRlYA

jepp ville sagt den er ødelagt. Når du kobler den ut skal bilen gå i nødmodus og da forandrer turtall og hvordan motoren oppfører seg. Hvis det er likt mens den er på og drar den utav er den nok desverre ødelagt. Finner vell brukt til rundt 500kr så er ikke dyreste fixen :D

Skrevet

Kan ha interesse av den LMM'en jeg også da jeg mistenker at min kanskje tuller litt. Gitt at den er original og fungerende til en brukbar pris. Send evt PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...