Gå til innhold

M|Fjelds E90 M3


 Share

Anbefalte innlegg

Har du tatt bilder på selve ulykkesstedet da? Av erfaring så lønner det seg, selvom man har skademelding der den ene parten har sagt seg skyldig.

Tok ikke bilder, da begge sine telefoner var tomme for strøm. Skulle tro det var nok med skademelding, mennen..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av M|Fjeld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var ikke mye info om det i appen. 306 hk, 2007, 318.

Så på youtube hvor noen tyskere puttet m5 motor i e90.... huff [emoji7]

Kult det, tøffere med v10, kunne tenkt meg det selv[emoji41]

Kan jeg komme med bud? :P

Ja :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten oppdatering! Hatt mye kontakt med utreder i Gjensidige, samt et personlig møte med han forrige Torsdag. Meget trivelig og hyggelig kar. Hvorfor bilen ikke er reparert enda er pga tvil om den ble skadet på banen, men det fikk jeg bevist med bilder og videor på vei hjem fra ringen. Dermed ser det ut til at saken straks løser seg i min favør :)

Har også tatt en liten service på bilen. Bilen begynte å fjuske en måned etter at jeg hadde kjøpt den. Jeg ringte Kokstad autocenter og ble uten spørsmål sendt til GS sitt verksted i Skien med alle utgifter inkludert transport ned dekket :) (Fantasik service hele veien fra gutta "over there" :) ) Da var coil nr6 ute av funksjon. 3,5måned etter handel begynte den å fjuske igjen. Tok en diagnose og denne gangen var det coil nr4. Dette var utenfor 3mnd bruktbilgaranti så den har jeg bare latt gå, og byttet nå idag. Ble en helt annen bil igjen! :D Jobben tok knappe 10min og jeg trengte ikke verktøy engang :P

5f23814cc407a883d2ec901500e03b35.jpg

b2ed11eb74eb6bbb844b2892a866077c.jpg

2928d808d8acdac72dbce78bc7a7d94e.jpg

83c619f8baf6ea6129c03f42d5c2d4bd.jpg

68867be3c84367ff39f46bd43b8ea8cf.jpg

Ny coil, 1137kr[emoji40][emoji379]

64975f02ee1c6228bbd47806dfc1d9b4.jpg

Vannivået er samme som dagen jeg henta bilen[emoji5]️

56007f2f53b47715f9e4f13f0d58c3f9.jpg

Baben min[emoji14][emoji5]️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av M|Fjeld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at forsikringselskapet ønsker mye dokumentasjon.

Det er godt kjent fra gammelt av (bare noen år siden), at det var vanlig å forfalske skader på både det ene og andre via kameraten sin, eller bekjente. Det koster mer enn dere tror! Uansett bra at det løser seg. Kjipt med sånne "små" skader på en sånn bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet her var det at jeg ikke fikk noen opplyst grunn på hvorfor saksbehandlingen tok så lang tid, men det fikk jeg vite i forrige uke. Nå er saken ferdig utredet og sendt tilbake til skadebehandler :) Her er også bilen skadet på E6 i Goteborg, hadde jeg dratt av på ringen hadde jeg ikke giddet å meldt. Da hadde jeg svelget den kamelen selv :P

Skaden er hvertfall nå dokumentert med bildebevis fra sjåføren sin side :) Så ting ordner seg, bestilt time til rep 5.oktober :)

5d4c93444ecf6cece18dd6eaad9cc4bc.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret av M|Fjeld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev fra forsikringsselskapet idag. Får 22% avkortning grunnet overkjørt kilometer på bilen. Det i seg selv burde jeg passet på bedre, men når uhellet skjedde var bilen gått under avtalen. Ingen regress mot sjåfør grunnet uaktsomhet heller siden en skademelding med underskrift tydeligvis ikke er nok :( Får svelge den kamelen... Bilen blir kjørt på verksted 5oktober da hvertfall. Så nå blir det reperasjon og trolig salg. Dette var spikeren i kista for min del.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...