olenikolai Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 9 minutter siden, M|Fjeld skrev: ... Hmm.. Lenge siden du tilbød deg dette, men fortsatt en sjangs til å leke seg litt foran kamera? ... Hehe, tilbudet står det! Er tilbake i Oslo igjen til uka nå er bilen min nyvasket og nyvokset også, så kanskje jeg får laget en liten snutt av min også! Om vi finner tid en dag drar jeg gjerne med meg speilrefleksen også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2016 For all del! Helgen passer bra, kan evt prates nærmere Liten snutt fra da vinterdekka skulle tas HenrikSolberg, Olek69 og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Mars 27, 2016 Share Skrevet Mars 27, 2016 Høres bra ut det! Ikke helt styr på helgen enda, men vi kan høres utover uka M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 On 26.3.2016 at 19.57, M|Fjeld skrev: Har du tid imorgen? Siden jeg er så flink til å svare kjapt, nei Rain check! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 17, 2016 Forfatter Share Skrevet April 17, 2016 (endret) Da har sommer sesongen kommet, og det ble feiret med en tur på årets første Trackday på Rudskogen. Men først! Oljeskift på motoren. Siden varmen kryper på, var det på tide å gå over fra vinterens 5-40 til Agip 10-60 Har også bygget egen eksos til under tusenlappen, med x-pipe Målte 105db på Rudskogen på 4000rpm xD Liten demonstrasjon av lydnivå video-1460926864.mp4 Samt noen bilder! ^^ Vasket og klar Tanking av 98 for anledningen Slapp unna med svartfalgg for denne gangen Kosetur til Brummundal, Mjøsa i bakgrunn Cars & Coffee på Øvrevoll idag video-1460926958.mp4 Endret April 17, 2016 av M|Fjeld HenrikSolberg, Thundercoil og Tollefsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Så artig ut Bra arbeid med eksos! Synes du kan komme til Bergen og hjelpe meg med å lage noe lignende. Haha. Bare litt stillere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 flott den bilen din markus (Y) kos på rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 On 18. april 2016 at 6:06 AM, Thundercoil said: Så artig ut Bra arbeid med eksos! Synes du kan komme til Bergen og hjelpe meg med å lage noe lignende. Haha. Bare litt stillere. Var veldig moro! Storkoste meg! Betaler du drivstoff tur/retur kommer jeg over og mekker grov eksos til deg Eieren av AutoXo syntes lyden i alle superbilene sine var dølt iforhold til min On 18. april 2016 at 8:19 PM, Freakshow said: flott den bilen din markus (Y) kos på rudskogen? Takk Ja, hadde det artig et par dager etterpå vi to også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 20 timer siden, M|Fjeld skrev: Var veldig moro! Storkoste meg! Betaler du drivstoff tur/retur kommer jeg over og mekker grov eksos til deg Eieren av AutoXo syntes lyden i alle superbilene sine var dølt iforhold til min Takk Ja, hadde det artig et par dager etterpå vi to også da ja så absolutt! vi storkosa oss vi! M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå