Gå til innhold

M|Fjelds E90 M3


 Share

Anbefalte innlegg

Ja gratulerer så mye med skikkelig grom bil, godt noen tørr tenke annerledes og velge noe annet enn E92 med DTC når de skal ha M3 :) Sjelden man ser USA utgaver av BMW egentlig, men i dag så er jo alt likt uansett så det bør jo ikke gjøre noe. Her har du iallfall mye moro i vente, anbefaler deg å ta en tur til f eks Nurburgring med denne. Det tror jeg kunne vært artig for å si det mildt ;)

Synes du bommer litt på å kalle den "brukshore" da, forbinder den beskrivelsen mest med slitte gamle E36er og jeg håper da virkelig du gir denne bedre stell enn det. En bil av dette kaliber krever nøye og punktlig vedlikehold for å være på sitt beste ;)

Tusen takk! DTC var aldri et tema, automat hører ikke hjemme i sportsbil uansett hvor rå den skulle være. For en girkasse som denne er så ufattelig gromt at jeg ikke finner ord!!!! <3

 

Sjekket opp hvor mange E90 M3 det finnes, og denne bilen er det bare produsert 466 eksemplarer av worldwide! Og det gjør hele kjøpet enda morsommere :D Sitter med en bil det knapt finnes noen av o.O

 

Har hatt bilen et par dager nå, og finner ikke ord over hvor imponert jeg er. Tror det skal letes lenge for å finne en så komplett bil :) Og Nurburgring skal selvfølgelig besøkes! Men har svidd av en liten formue nå, så det får vente til neste år ;)

 

Trådtittel skal jeg endre, var kun for å provosere litt :P

Regner med at du har den Scaniaen som en del av ditt levebrød? Du får ha meg min nysgjerrighet unnskyldt, men hvordan klarte du å opprettholde inntekten på den i perioden uten førerkort?

Scanian står hjemme i påvente av at lærlingkontrakten går ut og jeg leier meg inn med egen bil. Har fått tilbake førerkortet og kjører bilen jeg har i dette firmaet :)

 

Gratulerer igjen med råe bilen! :D

 

Var gøy å sitte på, for en motor, girkasse og handling!

 

M cars <3

Tusen takk :D Haha, det gikk unna, uten å nevne hastighet!!! :P 

 

Grattis med akkurat slik en E9x M3 skal være (utenom fargen da :P) Og rørepinnen i midtkonsollen er jo enda mer pluss og et must :D

Synes sedan er kulere enn coupeen. Er vel kanskje siden den ikke er så vanlig. Samme synes jeg om nye M3. Heller det enn M4.

Tusen tusen takk! Enig med deg, sedan er kulere enn coupe. Og det er bare produsert 466 eksemplarer av denne bilen worldwide(med manuell) så er jo ytterst skjelden i forhold til coupe. Praktisk er den og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fet kjerre!

Har sett deg en del ganger forbi Shell og inn over dalen

Tusen takk! Hva slags bil kjører du? Bor innerst i dalen her, så blir mye ut og inn :wave:

 

Gratulerer med fet bil. Kjørte forbi deg i går når du kjørte av mot Fornebu :)

Takker :D Hmm.. Ja det kan stemme det, på morningen eller kvelden? :) Tror ikke det var på morran, for da gikk det sidelengs gjennom hele lysakertunnelen og bort til avkjøringen :weirdwalkingthing:

 

Meeeeget oppegående bil! Gratulerer!

Takker :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takker :D Hmm.. Ja det kan stemme det, på morningen eller kvelden? :) Tror ikke det var på morran, for da gikk det sidelengs gjennom hele lysakertunnelen og bort til avkjøringen :weirdwalkingthing:

 

 

 

Det var i 14 tia på ettermiddagen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...