ww2 Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Får vel lage en liten tråd om prosjektet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 Noen bilder fra dagens demontering: Har demontert alt av listverk og pakkninger i døråpninger,samt taktrekk,taklukekasett,dørtrekk og begynt i bagasjerom..Vinga er også av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Spennendes projekt, følger med! ww2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Går vell ikke i bergen/os område? mener eg har møtt på denne ett par ganger Flott bil! ww2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 18, 2015 Forfatter Share Skrevet April 18, 2015 (endret) Karmøy,men bilen har gått i bergensområde tidligere Endret April 18, 2015 av ww2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Følger med her!Grei i blå, men enig at rød er finest på desse bilene ww2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Spennende prosjekt! Synes disse kler både rødt og blått, jeg ww2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Ja er enig at bilen er fin i blått,men har alltid vært min drømmebil dette...og så er rødt min favoritt farge,desuten er det en grei bil og bytte farge på med tanke på hvor fin den er i lakken og karosseriet Idag håper jeg og få montere nytt H&R senkesett,greit og fått montert det før lakk Men finner ikke igjen fjærspennene mine..... har vel lånt dem bort og glemt det ut,typisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Nå er sideskjørtene tatt av...selvfølgelig måtte det ligge en liten sveisejobb og lure under der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 Ellers så har jeg montert senkesett idag Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Da var alle de svarte listene,felgene,takluke,sideskjørt og lyktedeksler levert på lakkverkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Da kom csi speila i posten idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Da har det kommet mye deler de siste dagene BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 Nice! Dette blir spennende ww2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 utrulig morsomt prosjekt! følger med her ja! ww2 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå