vegard89 Skrevet April 19, 2015 Skrevet April 19, 2015 (endret) Hei. Tenkte og skifte ut baklampene mine med klar glass bak. Di som sitter det nå er orange å ser ikke så pent ut. Det jeg lurer på er det noen som har noe tips til hvor jeg kan handle dette? Som da ikke er av dårlig kvalitet? Gjerne til en fornuftig pris også. Har sett på http://www.partsandretards.no/ Men har litt dårlig erfaring derifra ene gangen jeg handlet. Da kjøpte jeg et par blinklys foran som ikke passet! Men det andre paret passet jo, Så kan bare være en feil fra levrandør såklart. Så kom gjerne med tips Mvh. Vegard Endret April 19, 2015 av vegard89
Slavearbeider'n Skrevet April 19, 2015 Skrevet April 19, 2015 Ebay! Jeg kjøpte LED baklykter til min coupe på ebay, god passform, bra pris og funker fjell.
vegard89 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Skrevet April 19, 2015 (endret) Takker for svar begge to. Da skal jeg sjekke ut litt Har også hørt noe om depo lykter her på forumet en gang. Er det til å anbefale? Men di ledlyktene, sitter det motstand i di? Hvis ikke så får jeg vel feilmelding på gåen pære? Endret April 19, 2015 av vegard89
Slavearbeider'n Skrevet April 19, 2015 Skrevet April 19, 2015 Er med innebygget motstand. Plug and play.Merket er eagle eye. Eneste du må flytte over er tettningsgummien på siden av lykta, fra de orginale lyktene.
vegard89 Skrevet April 19, 2015 Forfatter Skrevet April 19, 2015 Ok Tettningsgummien? Den som forhindrer at vann skal komme inn osv?
Slavearbeider'n Skrevet April 19, 2015 Skrevet April 19, 2015 Edit: blir noen ledninger, Men motstand og sånn følger med. Del nr. 9 må du flytte over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå