Andycam Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 En kompis av meg har akkurat kjøpt en nyere F31. Han reagerer på en overgang på C-stolpen der det er en rar overgang på vinduskanten.Han ba meg se på det og ganske riktig. Det ser litt snodig ut: Han har vært hos forhandler som mener dette skal være slik! Det viser ikke på bildet, men hullet er så stort at jeg kan stikke fingeren inn der.For oss ser det ut som om den listen skulle vært 2-3 CM lenger og være innenfor den horisontale listen. Dette er likt på begge sider og dahan var oppe hos forhandler for å "klage", så pekte de på en F31 som sto rett bortenfor og der var det selvfølgelig likt. Da skal det jo være slik....eller? Noen som har sett dette før og evt kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mek Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 Beste du kan gjøre er å sammenligne med identisk nyere bil, men har vært borti flere tilfeller hvor vindusstyringslister osv på nettopp disse bilene krymper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 (endret) Som BMW mek skriver så virker det neste som den har krympet eller er feil fabrikert, ser veldig merkelig ut. Den firkanten bør jo være under topplist på dør og ikke synlig. Nå vil mye vann renne ned og bli liggende nede ved dørstolpen. Det vil ikke komme vann i kupeen da den blir stoppen med indre pakning men likevel, ser veldig merkelig ut. Har ikke sett det slik før Er ikke slik her f.eks http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/BMW_320d_Touring_(F31)_%E2%80%93_Heckansicht,_11._Februar_2013,_D%C3%BCsseldorf.jpg Endret April 23, 2015 av FJPopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Takk for svar! Han klaget hos forhandler bare for å oppleve at forhandler pekte på en F31 som sto parkert rett bortenfor hvor dette var helt likt. Men på bildet der ser det helt ut som forventet og har ikke denne glippen. Skulle gjerne hørt fra andre F31-eiere her som har eller ikke har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mek Skrevet April 23, 2015 Share Skrevet April 23, 2015 skal ikke være sånn, gikk for sikkerhets skyld ut å sjekket på min akkurat nå. helt strøkent. Har som nevnt hvert borti flere av disse som krymper. Bilen forhandleren viste til har i tilfelle bare samme problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Takk for det! Ja, det var litt snodig, men utgjort at den som tilfeldigvis sto rett ved siden av hadde samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Det kan hende de har bestilt den andre bilen samtidig og ble produsert omtrent samtidig. Jeg er rimelig sikker på at den firkanten skal være UNDER listen på døren og ikke synlig slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Etter å ha sett på bilder av f31 på finn, så ser det feil ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WMBtsatnaF Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Har en F31 jeg og, har også tidligere undret meg over denne merkelige "patenten", jeg kan stikke lillefingeren inn under den knotten i bunnen av listen, prøvde å trekke listen nedover, men vil bare ned 1/3 av det den må for å kunne få knotten under den horisontale listen, egentlig helt identisk som på bildet til trådstarter, mest trolig krymping ja :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Noen som har fått det fikset via garanti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 Min kompis fikk dette fikset dette på garanti til slutt. Da så det normalt ut etterpå. Nå har det begynnt å komme en åpning igjen, så ikke helt "vanntett" patent det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Slik ser mine ut. Får vel få Bilia til å se på det før garantien går ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WMBtsatnaF Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Flotte bilder, er jo bevis på hvordan det skal være, men ikke verdens største problem, jeg for min del lar bare alt gå forbi i stillhet tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Ikke stort problem, men absolutt irriterende Den ene siden har i hvertfall begynt å skille seg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 Hadde service på bilen i utlandet for et par uker siden og fikk dem til å se på gummilistene. De var enig i at det ikke så riktig ut og skulle kikke litt på det. Når jeg hentet bilen, så hadde de fikset det gratis De hadde tatt av listen og strekt den tilbake på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå