Bimmer fan Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Fin oppsummering Knallgode bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 flott oppsummering og fantastiske bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Fine bilder! Fin oppsummering Knallgode bilder! flott oppsummering og fantastiske bilder! Takk skal dere ha! Flere bilder på min foto side på facebook, lik gjerne https://www.facebook.com/detgaaaarfoto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 skal sjekked et ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 faen du er flink med kamera det skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 faen du er flink med kamera det skal du ha! Hehe, takk! Gøy å høre [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Gratulerer med fin bil. Utrolig fine de Vossen Felgene. Vurderte dem selv. Jeg har gs sin frontleppe, den er meget pen. Kule bilder forresten. Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Veldig fine bilder du har fra turen følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Gratulerer med fin bil. Utrolig fine de Vossen Felgene. Vurderte dem selv. Jeg har gs sin frontleppe, den er meget pen. Kule bilder forresten. Takk takk Ja er fornøyd med de, selv om jeg har lyst på Vossen CVT også en gang Ja, denne du mener? De er jo gått tom og vet ikke når de får inn igjen Veldig fine bilder du har fra turen følger! Takk, ja det ble noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Har ikke fått vasket bilen siden jeg kom hjem fra Bud, blitt mye overtids jobb denne uka.. Men i går fikk jeg tatt en vask. Vasket da motorrommet også, med Meguiars Engine Cleaner. Var nervøs for at ting skulle skje, men er man forsiktig med høytrykken så skal det gå bra sier de. Resultatet ble bra, etter min mening i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Startet på et prosjekt i går som jeg trodde skulle være mulig å fullføre i løpet av kvelden, men den gang ei. Tenkte å prøve ny farge på felga, så begynte å rive av. Her var det lakkert alt for få strøk, så det revnet jo hele tia... Så det endte med å kun rive av også heller lakke til helgen. bjorneoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Nydelig bil! Veldig fine de bildene dine også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Nydelig bil! Veldig fine de bildene dine også! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Så felgene med ny farge i går, var tøft!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 (endret) Ja fornøyd med resultatet selv. [emoji1] Litt delte meninger, men det er jeg vant med. [emoji12] Plasti-dippet felgene altså i Bronze Metallic. Endret Juni 24, 2015 av Aamiljon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå