Tusle Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Har ein 525iX som eg tenker på å få senka litt. Vil gjerne behalde komfort, so er ute etter fjører som ikkje er stivare enn originalt, men berre senkar litt. Er det Eibach som er greia då? Kvar er det best å kjøpe?
Saltkjelen Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Jeg kjører med H&R på min E60, og er meget fornøyd med dette. Ingen merkbar forskjell i komfort fra standard oppsett til dette. KMT reagerte på dette 1
Tusle Skrevet April 29, 2015 Forfatter Skrevet April 29, 2015 Ser at H&R senkar 35mm. Er det nokon som senkar mindre? 20-25mm? Har leita litt men ikkje funne noko
*MrB* Skrevet April 30, 2015 Skrevet April 30, 2015 (endret) Skal du ha noe som senker mindre enn 30mm, så er jeg redd du må bite i det sure eplet og kjøpe originale M-deler. Evt er det mulig Scnitzer har noe. Jeg "bygget om" fra std understell til M-sport dempere og H&R fjærer. Det ble nesten som original M-sport, bare hakket lavere. Ca samme stivhet. Endret April 30, 2015 av *BB79*
hanzhe Skrevet April 30, 2015 Skrevet April 30, 2015 bør du ikke tenke litt på hvor mye du senker mtp. xDrive?
Tusle Skrevet April 30, 2015 Forfatter Skrevet April 30, 2015 Er det noko med xDrive som senk kan lage trøbbel med? Bør vel gå bra med det leverandørane har til denne bilen? Nokon som har erfaring med Lowtec fjører?
Teigland Skrevet Mai 1, 2015 Skrevet Mai 1, 2015 x-drive skal ikke lage noe spessiell trøbbel mtp. senk.Men du har fjærer bak, ikke luftfjæring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå