michaelskare Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Jo, vet ikke om du har noen tips til hvor de er en overkommelig pris på de? Ser det går strøkne sett (med både baklukedeler og sidedeler) på nett til rundt 2500, hvertfall. Vet ikke hva du tenker er overkommelig, men disse er hvertfall svindyre nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Ser det går strøkne sett (med både baklukedeler og sidedeler) på nett til rundt 2500, hvertfall. Vet ikke hva du tenker er overkommelig, men disse er hvertfall svindyre nye. Ja, er det jeg har sett, er jo svindel nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 Ja, enig der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Litt bilder av før og etter lakkrens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Bra jobba! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 (endret) Jeg selger mine Kreutzspeiche 42 felger om noen er intr Og om noen vet om noen som selger noen gromme 18¨ BBS LM, Ac Rennsport 1, OZ futura eller lignende si fra Endret Mai 26, 2015 av michaelskare Skare1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Bare litt småtteri som skjer om dagen. Planen nå er lakkering av M-fanger + bagasjeluke + under lista på begge fremdører.Har fått coiloverkitet! Men først må jeg få sendt den på EU kontroll, så monterer jeg senken når jeg får tid til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Blir bra det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Har vurdert ac schnitzer rennesport type 1 en stund nå. Men har funnet ut at 25k kanskje blir litt mye å legge i felger. Hva tenker dere om disse felgene? Beyern mest 18" 8,5 og 9,5" breie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Nye Beyern Mesh 18" er kjøpt og montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Felgene kledde bilen bra, ble litt bøsere med disse Gleder meg til du får på senk, shina opp lyktene og montert den nye fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 (endret) så bra ut! eneste jeg syns med mesh felgene er at de heller kunne vært rette eiker eller concave eiker. ekke helt fan av at de bøyes utover og som nevnt over så senk og shinings av lyktene så blir det nok knall! Endret Juni 11, 2015 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Jepp Idag var jeg innom bilxtra å titta litt på bilpleieprodukter og som vanlig kommer jeg alltid ut med en bærepose med nye ting De anbefalte meg et kit til lyktene, så det måtte jeg prøve Bildene taler for seg! Lyktene fremme ble veldig fine! Baklyktene ble mye bedre, men ble ikke 100% syntes jeg ...Bilen er dessverre møkkete/nedstøva på bildene... Holder ikke å vaske en gang om dagen med alt støvet nå om dagen. Ble ganske møkkete av våtslipingen av lyktene også.. Her er pakka fra mequiars! Dette anbefales for alle med slitte lykter!! Våtsliping steg 1,2,3 og 4! Polering etter våtsliping Litt maskering må til! Baklykter før og etter, ble ihvertfall bedre om ikke 100% Resultat Når man kjøper kitet står alt nøye beskrevet hva man skal gjøre. Alle får det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå