Gå til innhold

BMW 525IAT 2001 utstyrsbombe

Anbefalte innlegg

Front lyktene ble jo dritbra! :D men med baklyktene så trur jeg faktisk det er bedre å slipe de med 1200 papir også våtslipe med 2000 også våtslipe med 3000 for å så lakere de med klarlakk. Da skal de bli som nye igjen.

Prata litt med lasseln han hadde gjort det samme som deg med baklyktene og han måtte stadig polere de opp igjen og fikk de aldri strøkene! Jeg hadde planer om å prøve dette på mine lykter hvertfall ^^,

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne midler kan ofte utøve mirakler! Brukte Turtle Wax sitt kit på frontlyktene til dama en gang, ble natt og dag :)

Ja, vindundermiddel :D

Front lyktene ble jo dritbra! :D men med baklyktene så trur jeg faktisk det er bedre å slipe de med 1200 papir også våtslipe med 2000 også våtslipe med 3000 for å så lakere de med klarlakk. Da skal de bli som nye igjen.

Prata litt med lasseln han hadde gjort det samme som deg med baklyktene og han måtte stadig polere de opp igjen og fikk de aldri strøkene! Jeg hadde planer om å prøve dette på mine lykter hvertfall ^^,

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, det kan jeg prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert nye speedometer ringer :) Matt chrome, det gjør seg alltid!

post-73778-0-84119800-1434470280_thumb.j

post-73778-0-49625100-1434470283_thumb.j

Jeg pusset jo lyktene her for litt siden, ble veldig bra. Men nå har de blitt like matte etter bare noen dager..

Noen som har bestilt bare glassene til Angel Eyes´ene før? Evt hvor.. Tror jeg fant noen her... http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E39-00-04-SALOON-ESTATE-SET-HEADLIGHTS-HEADLAMPS-LAMP-LENS-COVER-LENSES-/141693694758?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item20fd9a3326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...