MBiMMer Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 hei har kommet over en bil som jeg vurderer å kjøpe. dette er en 2010 525Dat, denne er tunet av BSR. jeg ønsker å lagt inn orginalt program før evt kjøp, med tanke på forsikringer etc. er det mulig å spore at den har vært tunet i ettertid? jeg vil tegne kasko+ forsikring(dekning for motor/girkasse havari), men om det kan spores at den har vært tunet vil jo ikke dette ha noen verdi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Det er veldig kurant å tune ned bilen, man får jo en boks med når man kjøper tuning fra feks Bsr. Om det er sporbart tror jeg ikke, men usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt34 Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Bil som er nevnt her kan ikke tunes med flashboks. Tror du er safe så lenge bilen er gjort original igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Det kan jo være en e6x og de kan tunes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Lever den inn til din nærmeste BMW forhandler og be de kjøre en full software oppdatering på bilen. Da vil all gammel software bli overskrevet og den vil bli helt original igjen. Koster noen kroner, men da er du sikker på at den er original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå