Gå til innhold

Gabz' nye E39 - 525TDS Manuell


 Share

Anbefalte innlegg

Håper han ikke lurer deg! Jeg ville referert til personen jeg snakka med på telefonen tidligere hvis jeg var deg :P men godt å få den hjem kan jeg tenke meg :P

Nei, tror ikke det, han er nok bare lat og surrete.. Ja, er godt å ha den her, så har jeg en ting mindre å bekymre meg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du fikk bilen hjem i hvertfall, enkelte ganger er de hos Vegvesenet så forferdelig vrange... Får håpe det ordner seg nå! :)

Ja, de er litt stive noen ganger.. Men er nok i orden snart, salgsmeldingen ble som sagt levert i SVV sin postkasse idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han ikke lurer deg! Jeg ville referert til personen jeg snakka med på telefonen tidligere hvis jeg var deg :P men godt å få den hjem kan jeg tenke meg :P

 

 

Synes han gjorde et jævlig godt valg med å velge Gabz i så fall! 

 

Hva sier du, kompis. Skal vi ta oss en tur? 

 

Åsåmorroåleketøffpånett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han gjorde et jævlig godt valg med å velge Gabz i så fall! 

 

Hva sier du, kompis. Skal vi ta oss en tur? 

 

Åsåmorroåleketøffpånett

Du kjenner han, altså? :P

Ja, ser du har det gøy her :P

Som sagt, kan godt hende han lurer deg og ikke leverer noe. Been there.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å se på glasset halvveis fullt. Han har levert den allerede og fått den i retur. Om han ikke skulle levert, så hadde han nok ikke tatt seg bryet med det første gangen. Og siden den ble levert igjen idag, regner jeg med at det er i orden på mandag, senest tirsdag. Og om ting går til helvete har jeg nok av bevis uansett :) Og ja, ZRZ her er en kompis av meg.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tatt diagnose på bilen, courtesy of SweetBMW. Fant ut at bilen har gåen ABS føler på høyre side bak, beltestrammere på begge sider funker ikke og airbagsensormatten på passasjersiden funker ikke. Angående DDE-problemet ville den ikke vise noe. Men vi fikk en sterk mistanke om at det er snakk om diesellekkasje, mest sannsynlig fra en eller flere dyser, da siden av blokka var ganske våt. Om flere av de må byttes kan det bli dyrt.. Og som jeg sa, om problemene blir alt for omfattende må jeg heller selge bilen igjen :/ Får se hvordan dette går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var såpass ja, belte strammere kan du vel kjøpe brukt? ^^ airbag sensoren monterer du jo bare på en sånn bypass greie. Den koster jo ikke mange kronene ^^

Angående dyser så er det bare å leite på ebay.de der finner du nok overhalte dyser til en mer hyggelig pris en nye :P eller leit litt rundt på forumet eller finn så finner du sikkert noe til en hyggelig pris! :)

Leiter du på de rette plassene så kan det hende det ikke blir sø dyrt :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips til belte strammeren

Er sete kontakta koblet til sete?

Siden du har 2002/2003 facelift seter

Og de endret på kontaktene i slutten på 98

Men la merke til at du har den gamle abspumpa

Så du har nok 96-98 ledningsnett i bilen

Endret av Djwik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står bilen endelig i mitt navn. Så da hiver jeg meg i Avensis'en etter skolen, drar til trafikkstasjonen og får den registrert på mamma (siden jeg må det pga. forsikringen), også tilbake til Ski og handle kabelsett. Så er det rett hjem, koble opp basskassa også kan jeg omsider cruise lovlig rundt i hele kveld  :cool: I dag blir en bra dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står bilen endelig "riktig" registrert og er fullt lovlig :)

 

Koblet også opp bassakassa med en gang jeg kom hjem. Spiller jævlig bra! Deilig å endelig ha muligheten til å riste ihjel både kropp og bil med høy, kraftig lyd og masse bass, men samtidig kunne spille normalt på lavere nivå. Har brukt hele kvelden på å bare cruise rundt med god musikk på anlegget :mrgreen:

 

Underveis i kabeltrekking:

post-80101-0-01249200-1431971136_thumb.j

 

post-80101-0-71685300-1431971151_thumb.j

 

La kablene under midtkonsoll og under baksetene inn i bagasjerommet. 

 

 

 

Ferdig koblet opp (forsterker er skrudd fast bak kassa):

post-80101-0-55881600-1431971165_thumb.j

 

 

Fikk også de nye knappene til nøkkelen i dag, så de ble også montert.

 

Før:

post-80101-0-25690800-1431971196_thumb.j

 

Etter (ja, ene knappen sitter litt skeivt på bildet, men rettet på den etterpå):

post-80101-0-63442500-1431971214_thumb.j

 

Litt forskjell, kanskje?

post-80101-0-39454200-1431971248_thumb.j

 

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...