Gabz Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Ah, nice Ja, kan hive han en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Huff da, satser på at du ikke har kjøpt katta i sekken her :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Ja, håper det.. Derfor jeg er glad for at jeg ikke ga så veldig mye, hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Ja, håper det.. Derfor jeg er glad for at jeg ikke ga så veldig mye, hvertfall. Vet ikke om du leste om E36'en jeg kjøpte i vinter? Forrige "eier" (sto ikke på han engang) var et skikkelig rasshøl, leverte ingenting, visste "ingenting" om heftelser, eller alle feilene med bilen osv. Bomkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Ja, synes jeg leste om det.. Mye idioter her i verden, men er vel bare å heve seg over det og gjøre det beste ut av hva man har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 ikke får og gå helt OT men bor du i tønsberg? og som du sa ikke dytte 1600kg så trur jeg du kan legge på noen hundre kilo til! 530´n min veier 2045 kg med full tank og meg i xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 (endret) Nei, men han som kan hjelpe meg med bilen gjør det. Jeg bor i Vestby. Men tror egenvekten på disse er 1600 Endret Mai 8, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Hvorfor slang du ikke opp varseltrekant bak bilen da du stoppa? Da hadde du sluppet en del tuting er vel 16-1700 kg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Egen vekta er 1620kg Men det varierer fra bil til bil Og hva den er utstyrt med Så en fullt utstyrt 530dat er nok nærmere 2 ton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Gratulerer med ny bil! Sånt kan fort skje, trist! Men du får kose deg med pussejobb på felgene. blir sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Nei, men han som kan hjelpe meg med bilen gjør det. Jeg bor i Vestby. Men tror egenvekten på disse er 1600 hvor blir vestby sånn sirka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Ligger ca 15-20min nord for Moss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Hvorfor slang du ikke opp varseltrekant bak bilen da du stoppa? Da hadde du sluppet en del tuting er vel 16-1700 kg ja Var der jeg fant ut at det ikke lå noe varseltrekant i bilen.. Gratulerer med ny bil! Sånt kan fort skje, trist! Men du får kose deg med pussejobb på felgene. blir sikkert bra! Takktakk! Ja, er spesielt kjipt når jeg akkurat har begynt å bruke den bare, haha.. Men felgene blir sikkert bra med litt kjærlighet hvor blir vestby sånn sirka? Som Daniel sier, 15-20 min nord for Moss, og 30-35 min sør for Oslo Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Mini-update! Bestemt meg for å levere tilbake M-parallell'ene likevel. Må betale for dynamobytte og sånt nå, så da har jeg ikke råd til å betale flere tusen for oppussingsprosjekter. Men i morgen tenkte jeg å hente meg et sett med Style 48-felger som har gode dekk, siden jeg får dem billig. Greit å ha noe sommerhjul midlertidig, da bilen står på slitte vinterdekk nå. Også skal jeg kanskje kjøpe noen andre felger av broren til en kompis hvis jeg har råd til det etter dynamoskifte. Er ikke helt sikker enda, så vi får se. Er i hvert fall disse: Hva synes folket om dem? Har for øvrig også kjøpt meg en tube med kjemisk metall, så da kan jeg få montert de dekslene som manglet skruer på baksetene, så slipper jeg å være nervøs for visningen hos BT. Så nå venter jeg egentlig bare på å få svar fra Snapdrive angående pris på bilen så jeg kan få det ferdig. Begynner å bli lei av å enten måtte kjøre Avensis eller sitte på med dama.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 jeg trur jeg har de skruene til sitte delen av baksetet. skal til Sandefjord på tirsdag kan se om jeg har de hvis du vil ha de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå