Gå til innhold

Gabz' nye E39 - 525TDS Manuell


 Share

Anbefalte innlegg

Ja, håper det.. Derfor jeg er glad for at jeg ikke ga så veldig mye, hvertfall. 

Vet ikke om du leste om E36'en jeg kjøpte i vinter? Forrige "eier" (sto ikke på han engang) var et skikkelig rasshøl, leverte ingenting, visste "ingenting" om heftelser, eller alle feilene med bilen osv. :P Bomkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor slang du ikke opp varseltrekant bak bilen da du stoppa? Da hadde du sluppet en del tuting :P er vel 16-1700 kg ja

Var der jeg fant ut at det ikke lå noe varseltrekant i bilen.. 

 

 

Gratulerer med ny bil! Sånt kan fort skje, trist! Men du får kose deg med pussejobb på felgene. :smile: blir sikkert bra!

Takktakk! Ja, er spesielt kjipt når jeg akkurat har begynt å bruke den bare, haha.. Men felgene blir sikkert bra med litt kjærlighet ;)

 

 

hvor blir vestby sånn sirka? :P

Som Daniel sier, 15-20 min nord for Moss, og 30-35 min sør for Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini-update!

 

Bestemt meg for å levere tilbake M-parallell'ene likevel. Må betale for dynamobytte og sånt nå, så da har jeg ikke råd til å betale flere tusen for oppussingsprosjekter. Men i morgen tenkte jeg å hente meg et sett med Style 48-felger som har gode dekk, siden jeg får dem billig. Greit å ha noe sommerhjul midlertidig, da bilen står på slitte vinterdekk nå.

 

Også skal jeg kanskje kjøpe noen andre felger av broren til en kompis hvis jeg har råd til det etter dynamoskifte. Er ikke helt sikker enda, så vi får se. Er i hvert fall disse: 

11225679_10204465078852544_935513106_n.j

 

Hva synes folket om dem?

 

 

Har for øvrig også kjøpt meg en tube med kjemisk metall, så da kan jeg få montert de dekslene som manglet skruer på baksetene, så slipper jeg å være nervøs for visningen hos BT.

 

Så nå venter jeg egentlig bare på å få svar fra Snapdrive angående pris på bilen så jeg kan få det ferdig.

Begynner å bli lei av å enten måtte kjøre Avensis eller sitte på med dama..  :gunfire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...