Freakshow Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 hva het han eller henne du kjøpte basskassa av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Han het Are, men hadde fått kassa av broren(?) sin for å ha hjulpet med å selge en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 okey da var det nok ikke gamle min! sjekka på finn nå lå jo mange av de kassene til salgs med samme forsterker, så er nok ikke gamle min ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Er ganske populære de kassene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 (endret) Snakka med forrige eier idag angående salgsmelding, da den enda ikke er omregistrert.. Han hadde glemt å skrive på understellsnummer, så salgsmeldingen var på vei i retur. Faen til fjott! Men nå skal han hvert fall levere den over skranken når han får fylt ut riktig, så går det inn i systemet med en gang. Blir så jævlig forbanna.. Får jo ikke gjort noe på den før den er hentet, og det er ikke før det er ferdig registrert så jeg får lagt på forsikring. Endret Mai 12, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Haha, hvem vet, Freakshow? Ja, er dritt lei han nå. Men han har visstnok levert den i postkassa dems på lørdag, så burde i hvert fall være i orden i morgen.. Hadde tatt med den (eller dratt en Wicky og kjørt Maglite) og sagt at "signer du, så skal JEG levere salgsmeldinga". Sånne folk er så jævlig teite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Ja, frister det.. Faen meg best for han at det er ordnet innen et par dager nå. Tålmodigheten min varer ikke evig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Du kan fint ordne forsikring selv om ikke salgsmeldinga er levert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Forsikringen står på moren min, og selskapet nekter å forsikre den uten at bilen også står på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 da er forsikringsfolka sære forsikra bilene min før de ble omregistrert Kjedelig med slike selgere, ville gjort som shatterd sa, og møtt opp hos selger med en hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Rart at ikke forsikringsselskapene går med på det? Jeg pleier å ringe på vei hjem etter jeg har kjøpt bilen og har aldri fått nei før. Hadde iallfall aldri turt å bruke den uten forsikring. Ellers går det unna i et forrykende tempo. Jeg kjøpte min E39 i februar, og har enda ikke gjort noe annet enn vanlig service (som også innebærer bytte av ABS-sensor på E39 ). Jeg har også lyst på mer anlegg i min bil, så du får oppdatere tråden så jeg kan suge til meg kunnskap til jeg skal begynne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Kan forsåvidt ringe og høre i morgen Men ja, oppdateringer kommer! Skjønte meg ikke på bilanlegg før jeg heller, men når jeg først prøvde så var det ikke så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 trenger ikke å stå understell nr på salgsmelding Det har jeg aldri sett Virker som noe muffens på gang med han eieren Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 trenger ikke å stå understell nr på salgsmelding Det har jeg aldri sett Virker som noe muffens på gang med han eieren Enig, her er det nok noe rart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Jo, må faktisk det. Hvis du laster ned salgsmelding fra nettsiden til vegvesenet, så ser dere at det er en stjerne ved siden av understellsnummer, så er obligatorisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå