Gå til innhold

Gabz' nye E39 - 525TDS Manuell


 Share

Anbefalte innlegg

Snakka med forrige eier idag angående salgsmelding, da den enda ikke er omregistrert.. Han hadde glemt å skrive på understellsnummer, så salgsmeldingen var på vei i retur. Faen til fjott! Men nå skal han hvert fall levere den over skranken når han får fylt ut riktig, så går det inn i systemet med en gang. Blir så jævlig forbanna.. Får jo ikke gjort noe på den før den er hentet, og det er ikke før det er ferdig registrert så jeg får lagt på forsikring. 

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvem vet, Freakshow?  \:D/

 

Ja, er dritt lei han nå. Men han har visstnok levert den i postkassa dems på lørdag, så burde i hvert fall være i orden i morgen.. 

:lol:

 

sledge-hammer-775102.jpg

Hadde tatt med den (eller dratt en Wicky og kjørt Maglite) og sagt at "signer du, så skal JEG levere salgsmeldinga". Sånne folk er så jævlig teite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ikke forsikringsselskapene går med på det?

Jeg pleier å ringe på vei hjem etter jeg har kjøpt bilen og har aldri fått nei før. Hadde iallfall aldri turt å bruke den uten forsikring.

 

Ellers går det unna i et forrykende tempo. Jeg kjøpte min E39 i februar, og har enda ikke gjort noe annet enn vanlig service (som også innebærer bytte av ABS-sensor på E39 O:) ).

Jeg har også lyst på mer anlegg i min bil, så du får oppdatere tråden så jeg kan suge til meg kunnskap til jeg skal begynne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...