Gabz Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Hvor holder du til? Om du bor i Follo/omegn kan vi godt ordne noen bilder av bilen din en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Bor i Gjøvik, men har heldigvis venner som er flinke fotografer, skal få ordnet noen bilder når alt er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Ah, okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Fikk endelig festa leppa på bagasjeluka istad, ble veldig fornøyd med passformen og hvordan det ble. Spaca samtidig ut bakhjula 1cm, men slår oppi på hver minste ujevnhet på vegen, og jeg har IKKE senket i det hele tatt, så blir til at jeg tester med 8mm og hvis det er like ille så går jeg bare ned til 5mm og lar det være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Ble gjort litt idag, fikk også besøk av en strøken R32 Folierte sideblinkersa, men folien jeg brukte var så faens tjukk å jævlig at det ble ikke 100% så dette skal ordnes opp i om noen dager. Prøvde oss på baklyktene, men folien var av veldig dårlig kvalitet desverre, så jeg bare reiv det av og bestillte nye av bedre kvalitet. De midlertidige spacerne jeg kjøpte fra Biltema rista no så jævlig at jeg måtte bare ta dem av, passa på at jeg sentrerte "spacen" riktig og at boltene ble strammet riktig, men det funka ikke, så får kjøre uten spacere til de skrudde kommer i posten. Ellers så dro vi å vaska bilene på det lokale vaskeanlegget, der sprakk slangene rett etter at vi såpa inn bila... endte opp med at vi kjørte til Statoil og vaska ute istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Følger her, missunnelig på miltekn ja! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Kjøpte du eksosen direkte fra miltek, eller fra eBay? Var prisen du oppgidde her inkl frakt og toll osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Kul bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 (endret) Kjøpte du eksosen direkte fra miltek, eller fra eBay? Var prisen du oppgidde her inkl frakt og toll osv? Eksosen ble kjøpt hos Flisa Motorservice, de ordna import osv. EDIT: De importerer direkte fra Milltek. Sjekka priser for privat import, men endte opp med at det blir noen hundre dyrere, avhenger av kursen og om selgeren er villig til å trikse litt Frakten var ikke ink der siden jeg henta den fra lageret/verkstedet, men regner med det er 5-600kr for frakt avhengig av hvor du bor, men hvis du kjøper fra Ebay så må du regne med frakt på hvertfall 1300kr. Kul bil Takk Endret Mai 11, 2015 av RobertK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Fikk faktisk riktige fester levert idag, men ble til at bukken er opptatt, så monteringa av eksos skjer imorgen formiddag forhåpentligvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Da er eksosen montert! HalvorK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Lydfil? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Skal se om jeg får til det asap! Kommer til å justere endestussene litt når jeg får bedre tid, synes de sitter litt langt inne. bmwgreg90 og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neetis Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 rå e82! venter spent på lydklippe! RobertK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mai 12, 2015 Share Skrevet Mai 12, 2015 Vi begynner å bli mange med E82 her inne nå!Likte pottene, vurdert lci baklykter? RobertK reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå