Kruste Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 På min E60 har jeg den lille Idrive skjermen uten navi, er det da mulig å montere den store skjermen å få samme skjermbilde som den lille ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 (endret) Ganske sikker på at det IKKE lar seg gjøre. Forsøkte å finne den infoen, men det gjorde jeg, så du må kanskje ta det litt med en klype salt. EDIT: Det jeg da mener at du ikke bare kan montere den store skjermen uten noe annet. Men såklart en ettermontering CCC eller CIC kan gjøres. Dette står beskrevet i tråden som er rett over din. Endret Mai 8, 2015 av Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Jeg ser ikke bortifra at det er mulig (mener å ha lest det et sted), men jeg ser jo ikke helt poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Det er mulig med koding. Men kun hovedbildet vil være stort. Alt annet blir skalert ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå