Kruste Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 (endret) Har fått problemer med radioen i bilen den klarer ikke å søke inn kanalene, når jeg feks. lytter til P1 skrur over til P2 og så tilbake igjen så er kanalen borte ?? Har vært ute på langtur i dag, men radioen var så å si død på nesten hele turen prøvde med manuelt søk til ingen nytte. Her jeg bor så funker det noenlunde bra, plukket ut radioen tenkte det kunne være noe feil med antenneledningen, tok å nappet den ut, men da ble det helt dødt så det virker som om antennen er i orden. Dette er buisness radioen med den lille skjermen. Noen gode tips ? Endret Mai 11, 2015 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Har du bluetooth i bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Jeg opplevde samme symptomer med defekt antenneforsterker. Dersom du har bluetooth, kan det være at denne tuller. Koble av fiberen og sett en loope på, for å se om problemet er vedvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 (endret) Har du bluetooth i bilen din? Ja har bluetooth og det ser ut som om den funker som den skal. Radioen ble sånn etter strømmen ble koplet fra så det kan ha skjedd noe da. Er det den i linken som passer til min bil ? http://www.ecstuning.com/ES250020/ Har skjønt at denne forsterkeren også har en sammenheng med låsing av bilen dette funker som det skal selv på lang avatand. Kan det være noe annet som er feil tenker på innstillinger på radioen el. Endret Mai 12, 2015 av Kruste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Har nå fått lest av feilkoder på bilen og fikk opp disse meldingene M-ASK-BO Fault in antenna voltage supply M-ASK-BO Antenna open or short circuit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Mai 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2015 Har nå bytta antenneforsterker ved bakruta, men dette hjalp ikke. Er nå litt rådløs, denne feilen kom helt plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 26, 2015 Share Skrevet Mai 26, 2015 Selve radio antenna sitter vel i bakruta... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Selve radio antenna sitter vel i bakruta... ? Mulig det, men hva med haifinnen trodde dette som var antennen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Det er vel GPSn som sitter inni der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Gps og evt gsm som sitter i finna ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Skikkelig dritt dette med radioen som fusker, er ikke så veldig lysten å sette den på verksted for det er sikkert bare en fillefeil et sted ,men hvor ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Juni 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2015 Så et diagram på ETK delekatalogen at det sitter 2 releer på bilen som er relatert til radio og mottak noen som vet hva disse er til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Endelig har jeg fungerende radio igjen måtte bytte ut M-ASK i en ny brukt en med navi så nå mangler bare koding for å få igjen AUX og Ipod funksjonene. Mangler også naviplaten til denne så hvist noen har en slik som ikke er i bruk lenger så gi meg et hint SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Så bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Må nok ta meg en tur inn til Oslo igjen så du får en liten kodejobb SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå