bmwgreg90 Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Jeg liker vanligvis originalfelger best, men dine GS-felger passer utrolig bra til bilen. Nydelig bil! Takk for det. Syns sjølv at di passer bra. Dog, lurer på å lakkere di i bronze eller svart. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Ser det at jeg må få ræva i gir og skaffe meg frontleppe, men det må nok vente litt pga mye reising.. Ser unektelig bra ut! Vurdert å lakke den? Har tenkt på det, men usikker gitt! Riller i nyrene er matte, samt diffusor er matt. Kanskje eg lakker splittere? Må uansett lakkere spoiler bak, men har vært ferier her i Hardanger så var ikkje så lett å få lakkert ting i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Takk for det. Syns sjølv at di passer bra. Dog, lurer på å lakkere di i bronze eller svart. Forslag?Jeg synes ikke bronse er så fint på svarte biler. Ville heller gått for gull eller gun metal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Jeg synes ikke bronse er så fint på svarte biler. Ville heller gått for gull eller gun metal. Skal ta det i betraktning om det blir noe lakking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå