wrnr1 Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Ah, du får sende typen din for å skremme dem litt, selv om at dere ikke har bevis Hørtes lurt ut med trekk om natten! Har trekk jeg også, men er alt for dårlig til å bruke det Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Hahahah ja kanskje det! Oppdatert hovedinnlegget med bilder av interiøret nå Litt slitasje her og der, men det skal fikses på etterhvert! Målet er HELT strøken innvendig! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Mai 27, 2015 Share Skrevet Mai 27, 2015 Hahahah ja kanskje det! Oppdatert hovedinnlegget med bilder av interiøret nå Litt slitasje her og der, men det skal fikses på etterhvert! Målet er HELT strøken innvendig! Har samme mål på interiør jeg også Vurderte å bytte om til strøkne M-tech skinnseter som jeg kunne fått billig fra høggern, men slo det fra meg da det er så utrolig mye jobb å få de ut da bilen ligger oppå 2 andre biler Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2015 Har samme mål på interiør jeg også Vurderte å bytte om til strøkne M-tech skinnseter som jeg kunne fått billig fra høggern, men slo det fra meg da det er så utrolig mye jobb å få de ut da bilen ligger oppå 2 andre biler Ai så synd! Håpe det dukker opp fler da Følger med på høggern borti gata ved jobb jeg også, kjekt å kunne plukke billig derfra om det skulle bli behov for det wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2015 Ok, så i dag har man lært to ting; 1. Jeg kan ikke sette på lyktefilm.2. Neste gang jeg skal prøve å sette på lyktefilm skal jeg gjøre det inne i hall og varme lyktefilmen litt så den er med medgjørlig. Gammel lyktefilm Som dere sikkert ser så var den som stod på rimelig stygg. Hadde lyst til å få et bedre resultat, men det klarte jeg altså ikke hahah. Jaja, litt feiling må til Sånn ser det altså ut nå. Lyktene er forsåvidt pene i seg selv, glasset er ikke så alt for slitt heller. Kun et par småhakk.Får bestille ny lyktefilm og litt pusseutstyr så blir det bra neste gang tenker jeg Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 31, 2015 Share Skrevet Mai 31, 2015 Kjøp laminx lyktefilm! Det skal være den beste filmen og lett og god å jobbe med Har selv bestilt det nå fra GS så jeg skal prøve å sote frontlyktene selv Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 litt langt etter men! Gratulerer med flott bil! og ikke minst velkommen til forumet! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 litt langt etter men! Gratulerer med flott bil! og ikke minst velkommen til forumet! ^^ Tusen takk!! Hehe Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Nå er det bare å vente, hehe.. Har bestilt AE ettermonteringsringer, M-style skinndamask til gir og håndbrekk og trekk til armlenet, et par "cover" til hjulboltene i samme farge som bilen og en decal til interiøret Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Når du først er i gang med å demontere lyktene for å montere angel eyes vil jeg anbefale deg å lakkere innmaten i lyktene sort (og evt tone blinklysglassene). Det er mye finere enn lyktefilm, og så slipper du å miste lysstyrke. Jeg gjorde dette når jeg hadde E46 facelift. Sånn ble min etter at jeg gjorde det: http://bimmers.no/topic/625130-05-e46-320cd-m-tech-ii-stratusgrau-solgt-kan-stenges/page-9 Det er litt stress å åpne disse lyktene da de er limt og må varmes opp i ovn eller med varmepistol. Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Når du først er i gang med å demontere lyktene for å montere angel eyes vil jeg anbefale deg å lakkere innmaten i lyktene sort (og evt tone blinklysglassene). Det er mye finere enn lyktefilm, og så slipper du å miste lysstyrke. Jeg gjorde dette når jeg hadde E46 facelift. Sånn ble min etter at jeg gjorde det: http://bimmers.no/topic/625130-05-e46-320cd-m-tech-ii-stratusgrau-solgt-kan-stenges/page-9 Det er litt stress å åpne disse lyktene da de er limt og må varmes opp i ovn eller med varmepistol. Åhh tusen takk! Jeg har lett rundt etter en tråd med før/etter bilder der man har lakkert innmaten i lyktene. Tittet litt på mørke komplette AE-lykter og de var litt utenfor mitt budsjett, så jeg har faktisk lurt på å lakkere innmaten sort. Hva slags type lakk brukte du? Varmepistol har jeg, så det ordner seg nok - hvordan var det å lime de sammen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Er definitivt bedre kvalitet på originallykter så de bør du beholde. Brukte bare sort matt lakk på sprayboks. Pusset ned lakken litt først, selvfølgelig. På blinklysene pusset jeg lett over og la to strøk med tonespray for lykter. Men det ble i mørkeste laget når de var ferdig montert. Er bare å varme de opp igjen før montering så limes de sammen igjen. De gikk akkuratt inni steikeovnen så det var det enkleste for meg. 85 grader C i 10-15 min (husk hansker som tåler varme). Brukte de her to DIY'ene: (merk deg at temperaturen der er i Fahrenheit. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?p=9217044 og http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=595976 Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 Supert, tusen takk for svar! Nå er det igjen bare å vente på hentelapper i postkassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grastolifts Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 (endret) I dag lå det hele 3 lapper i posten!Vært dårlig i hele dag men fikk krøpet meg på posten for å hente pakkene.Girdamask, håndbrekkdamask og trekk til armlenet.AngeleyesSticker Nå blir det mekking i helga!Superspent på å få montert angeleyes'ene. Tror det vil løfte interiøret et par hakk med de nye trekkene også Sent from my iPhone using Tapatalk Endret Juni 11, 2015 av MsGra MarTo og Nyheim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Angel-eyesene utgjorde iallefall en ENORM forskjell på min bil, så regner med den vil gjøre det på din og Blir sikkert bra med de nye damaskene til interiøret Burde kanskje skaffe M-sport girkule nå da til å matche trekket? Grastolifts reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå