aplet86 Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Gaffateip og 2-3 lakkbokser så er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Bare å smile å tenke positivt Herregud 6 mnd er jo ingenting, samt det ser i grunnen ut som det ikke er så alvorlige skader på bilen heller Få på ny front, hold tråden i livet, og ta lappen om 6 mnd så kjører du rett tilbake å fullfører den svingen uten å krasje Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2015 (endret) - Endret Juli 14, 2020 av Skare1 Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Du som kjøper delene mine ja mvh rune Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 ser bilen ligger på finn.no, hvorfor selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 (endret) ser bilen ligger på finn.no, hvorfor selger du?En sikkelig smell ditta. Håper det gikk bra med han [emoji33] Sent fra min D6603 via Tapatalk Endret September 30, 2015 av R4F431 Skare1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 ser bilen ligger på finn.no, hvorfor selger du? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Link? ja, det var vell ikkje så vanskelig å finne etter opplysningene 170 hester 2000 modell ---------------------------->LINK<------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Lenge leve latskap Men ja, så ikke godt ut det der.. Grei pris på den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 (endret) - Endret Juli 14, 2020 av Skare1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 (endret) På 30.9.2015 den 17.35, R4F431 skrev: En sikkelig smell ditta. Håper det gikk bra med han [emoji33] Sent fra min D6603 via Tapatalk Endret Juli 14, 2020 av Skare1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Spent på neste bil/tråd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Ja, selve krasjet var veldig behagelig om det er lov å si. Kom fra det hele med et lite sår på albuen. De to som satt på fikk heller ingen skader, utrolig hvor sikre disse gamle BMW'ene er. Glad jeg ikke kjørte en gammel Toyota eller noe lignende, da hadde det vært verre tror jeg.Ja, veit korsen det er å kolidere, sleit på psyken en stund.Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Hadde du fiksa bilen, og den hadde blitt hel igjen, så hadde den krasjen blitt glemt med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Hadde du fiksa bilen, og den hadde blitt hel igjen, så hadde den krasjen blitt glemt med det samme Ja, du sier noe der, hadde det ikke vært for at den må rettes opp, så hadde det ikke vært noe tvil. Men jeg har ikke noe erfaring med oppretting/sveising, og det blir dyrt å sette jobben bort. Hadde vært noe annet hvis dette var en prosjektbil, for da kunne jeg brukt litt tid på den, men når jeg ikke har kommet noe i vei på 4 mnd, så tviler jeg på at jeg hadde klart å fått den klar på 2 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå