Gabz Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 Hei! Når jeg skal koble opp forsterker til sub, er det denne kabelen jeg skal koble remote-kabelen på? Og det holder å bare strippe den litt, tvinne dem sammen og teipe over? Er en Pioneer MVH-170UI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 ja. jeg lodder på kabelsko. eller jeg lodder kabel på kabel og krympestrømpe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Okei, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 17, 2015 Share Skrevet Mai 17, 2015 kjøp deg en pose slike. kjekk å ha : ) http://www.clasohlson.com/no/Wago-222-tilkoblingsklemme/Pr363051000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2015 Jøss, de var smarte! Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 24, 2015 Share Skrevet Mai 24, 2015 ALDRI kun tvinne og teipe, med mindre du en gang vil starte en mulig brann i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2015 Brukte de Clas Ohlson-klypene som ble foreslått her oppe. Fungerte flott de danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå