Gå til innhold

Beholder tråden,»NY» F11 535D på plass!


 Share

Anbefalte innlegg

Digger kombinasjon av sort tak og gulv til det lyset interiøret! Helt nydelig :D kan ikke fordra det når det blir foreksempel helberst xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for det :D

Helt enig med deg. Hel beige hadde aldri vært et alternativ, og synes denne komboen ser meget bra ut.

Blir spennende å se hvordan de lyse setene holder seg med 2 barn, men med bilpleie som hobby så behandles disse så ofte at det bør ikke bli et problem.

Gleder meg til å ta den med på verkstedet, polere den og ta det jeg har funnet av steinsprut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bil bleie som hobby da holder de seg nok fine ^^ værste med lyse seter er at dongeri bukser farger av på skinnet :P

Blir det en show and shine på bilen? :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det kommer nok til å gå bra. Skal ta en ordentlig runde før sommeren, og show and shine blir selvsagt lagt ut både her og på dcn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å bestemme meg vedr felger. Pga oppussing og andre kjøp har jeg bare et lite budsjett på 10-12.000, så det har naturlig nok sine begrensninger. Noen som har erfaring med vertini concave? Vurderer disse i 20" da jeg kunne få en grei deal på de.

Alternativet mitt per nå er å kjøpe noe lignende Vertini nå, eller å måtte vente med å kjøpe til neste år. Sistnevnte frister ikke.

Kom gjerne med forslag/bilder om dere har noe dere vil anbefale :)

post-69358-0-91286800-1432618506_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes BMW sine Style 434 er ganske stilige, de er 20" og de er ganske enkle å holde rene. Men det betyr ikke at du liker dem. 

Ellers synes jeg hartge sine felger passer bra på F11. Har du sett på ebay? Finner til tider veldig pene felger med dekk for den summen du nevnte. :)

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes BMW sine Style 434 er ganske stilige, de er 20" og de er ganske enkle å holde rene. Men det betyr ikke at du liker dem.

Ellers synes jeg hartge sine felger passer bra på F11. Har du sett på ebay? Finner til tider veldig pene felger med dekk for den summen du nevnte. :)

Style 434 er absolutt fine felger, så jeg får fortsette å se litt før jeg bestemmer meg tror jeg :)

Helt enig i at Hartge ser veldig bra ut :D

Har sett på Ebay flere ganger, men i de fleste tilfeller har det blitt relativt kostbart med frakt og eventuell toll oppå kjøpesummen, så det har ikke lønt seg.

Jeg er dog innom Ebay og Finn på daglig basis, så håper det dukker opp noe fristende snart.

Fikk forresten en liten pakke levert på jobb idag, update kommer :)

Endret av TommyFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil! Jeg ville nok gått for M5-grillen med doble riller, men gjorde seg uansett med sort grill :) Når du likevel skal foliere vinduslistene og krommen på dørhåndtakene så ville jeg tatt rammen rundt sideblinklyset samtidig.

 

Blir spennende med Performance frontleppe i bilens farge, jeg vurderer også dette. Ser veldig pent ut på sort eller mørk bil, så er litt usikker på hvordan det blir på hvit bil, men tror det kan bli bra - og uansett bedre enn å ha den i sort eller karbon.

 

Hva gjelder felger så synes jeg de originale M5-felgene er pene. Avantgarde selger noen kopier i 20" som er pene, du kan se på tråden min, jeg har disse som vinterfelger. Ellers så har jeg sansen for Vertini Magic Concave (se bilde). Gjelder å få det bredt bak. Breyton GTR og GTP er også stilige. Hartge er en klassiker, men stort sett dyre (og "ofte" sprekker felgene har jeg hørt). Avantgarde M510 som jeg har synes jeg kler F-modellene til BMW utrolig bra, blir nok pent selv om du går for 20" istedenfor 21" som jeg har (se bilde).

 

Når du nevner M Performance vinge, hva er dette på F11? Trodde kun det var AC Schnitzer som leverte en slags spoiler til F11.

 

Edit: Eller så kan du kanskje få tak i noen replica-felger av nye M6 GC? De er meget tøffe. Satt på noe slikt på mine foreldres X1.

post-62632-0-31343000-1432679842_thumb.j

post-62632-0-65182500-1432679946_thumb.j

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser her ja! Hadde ikke fått med meg at bilen var mottatt så plutselig hadde du begynt å modifisere den alleredet :P:D Det uten tvil at detaljer gjør MASSE!

Helt enig :D

WOW for en flott bil! Det gjør seg virkelig med hvit farge :)

Når du byttet nyrene, røsket du bare tak i de gamle ?

Tusen takk for det :) Jepp, de gamle var bare å dra rett ut, gjort på 20 sek på begge sider.

Gratulerer med bil! Jeg ville nok gått for M5-grillen med doble riller, men gjorde seg uansett med sort grill :) Når du likevel skal foliere vinduslistene og krommen på dørhåndtakene så ville jeg tatt rammen rundt sideblinklyset samtidig.

Blir spennende med Performance frontleppe i bilens farge, jeg vurderer også dette. Ser veldig pent ut på sort eller mørk bil, så er litt usikker på hvordan det blir på hvit bil, men tror det kan bli bra - og uansett bedre enn å ha den i sort eller karbon.

Hva gjelder felger så synes jeg de originale M5-felgene er pene. Avantgarde selger noen kopier i 20" som er pene, du kan se på tråden min, jeg har disse som vinterfelger. Ellers så har jeg sansen for Vertini Magic Concave (se bilde). Gjelder å få det bredt bak. Breyton GTR og GTP er også stilige. Hartge er en klassiker, men stort sett dyre (og "ofte" sprekker felgene har jeg hørt). Avantgarde M510 som jeg har synes jeg kler F-modellene til BMW utrolig bra, blir nok pent selv om du går for 20" istedenfor 21" som jeg har (se bilde).

Når du nevner M Performance vinge, hva er dette på F11? Trodde kun det var AC Schnitzer som leverte en slags spoiler til F11.

Edit: Eller så kan du kanskje få tak i noen replica-felger av nye M6 GC? De er meget tøffe. Satt på noe slikt på mine foreldres X1.

Tusen takk for det :D

Jeg satt lenge og vurderte lci nyrene, men jeg klarer ikke helt å godta å måtte ha emblem i fronten selv om "5" kan fjernes, så da ble det denne istedet ( legger til at jeg endrer mening relativt ofte, så lci nyrene kan plutselig dukke opp en dag :P ).

Ja, tenkte å ta rammen på sideblinklyset også, slik at det blir mer helhetlig. Jeg hadde opprinnelig lyst til å enten bytte ut kromlistene, eller få de pulverlakkert, men folien ser mer eller mindre original ut, og prisen jeg fikk var veldig fin, så da blr valget veldig lett. Velger den nyeste high gloss folien fra 3M.

Når det kommer til M performance frontleppen så stod det i delekatalogen , " only in combination with roof spoiler", så da går jeg ut ifra at BMW har noe lignende som AC Schnitzer. Prisen på spoileren var ingenting sammenliknet med fronten, så kan ikke se for meg at det er noe annet enn en som bare limes oppå den eksisterende.

Prisen på de 2 var langt høyere enn jeg trodde, så for min del blir det enten felger eller dette i år. De originale 350 felgene i 19" er helt ok, og med senk bil det være levelig for en sesong om det skulle bli leppe istedet. Disse skal jo bli vinterfelger kommende vinter, så nye felger må i tilfelle på plass uansett før neste år.

Har lest igjennom hele tråden din, Walkabout, og du har virkelig et smykke av en F11, så det er lett å la seg inspirere :D

Tusen takk for mange fine forslag, jeg skal lete og lese meg opp litt mer vedr felger, det er jo vanvittig mye fint der ute. Når det kommer til replika er det dog vanskelig å vite hva som er holdbart og ikke, så erfaringer fra andre har alt å si. Normalt sett vil jeg kun ha originalt eller tilsvarende, men det har jo å gjøre med at det jeg har hatt av replika har vært veldiig dårlig. Klarlakk har flasset, og en liten dump i veien gjorde faktisk så den ene felgen sprakk. Var ingenting som skulle til.

Hvordan er din erfaringmed nevnte replika?

Vertini concave ble helt tilfeldig spurt om da jeg fikk en hyggelig pris på et nesten splitter nytt sett, så jeg får prøve å bestemme meg snart.

Ny bil betyr nye planer, og som vanlig er det altfor mye jeg ønsker å gjøre med en gang :stupid:

Endret av TommyFF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Når kommer bildene av nye deler mister? Begynner å bli utålmodig her :P

Haha! Ja, selv om det ikke har skjedd mye så er det vel greit å komme med det lille som er hittil :)

Som jeg egentlig regnet med at kom til å skje, så ble det kjøp av M5 LCI nyrene. Kjøpte de som nevnt ikke inn først da jeg egentlig ikke er så fan av merket som sitter på, men når jeg så de live så var jeg solgt. En fantastisk oppgradering, og vel verdt pengene de kostet ( selv om prisen er relativt drøy ). Fjernet 5 tallet og sentrerte merket.

Handlet også inn originalt Mperformance pedalsett som ble montert igår.

Kunne sikkert kjøpt replika av begge deler og spart tusenvis av kroner, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med uoriginalt.

Oppgraderingene ser iallefall meget bra ut, og jeg ser frem til fortsettelsen.

Har ikke somlet meg til å få foliert alt av krom enda, men det kommer :)

post-69358-0-25822400-1441382229_thumb.j

post-69358-0-16104300-1441382272_thumb.j

post-69358-0-02667100-1441382284_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...